רס"ל אליהו מועלם (24), משרת כרס"ר במפקדת חטיבה 401, במסגרת תפקידו עובד מועלם במרץ על שיפור המחנה, שגרת ורווחת החיילים.
1 צפייה בגלריה
סגן שני ורס"ל מועלם | צילום: דו"צ
סגן שני ורס"ל מועלם | צילום: דו"צ
סגן שני ורס"ל מועלם | צילום: דו"צ
לרגל קבלת ההצטיינות ספרו מפקדיו כי הוא בעל מוטיבציה רבה לביצוע התפקיד ורצון עז לשנות ולשפר תוך שאיפה למצוינות מתמדת. "אליהו מפגין מקצועיות רבה ומבצע את משימותיו בצורה יסודית ביותר וללא פשרות על איכות גבוהה, וכי מרגע הגעתו חל שיפור ניכר בניהול תחום השגרה".
מועלם עוסק במשמעת בבסיסים רבים, בין היתר שימש בתפקידים כמשק משמעת בגדוד אמירים 376, סגן רנ"ג "חטיבת לוטם" בצריפין של אגף התקשוב, סגן רס"ר באוגדה 210, במקביל מפקד מעצר בבסיס נפח וכיום הוא רס"ר חטיבת עקבות הברזל - חטיבה 401.
״אני שומר על הפקודות, אני פה כדי לעשות את התפקיד שלי ובצורה הטובה ביותר, זה חשוב לי ואני מאמין בזה", הוא מספר בהתרגשות ומוסיף כי הדבר החשוב לו ביותר זה החיילים עצמם. "מפקד בצבא צריך להיות מגדלור מוסרי, לפעול באנושיות חייב להיות ממלכתי, חמלתי, מוסרי ומצפוני, כל חייל הוא יהלום".
גם סגן שני חזן מחולון, שמשרתת כמפקדת מחלקת שליטה ובקרה של חטיבת החילוץ וההדרכה, זכתה בהצטיינות.
חזן משרתת בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף כמפקדת מחלקת שליטה ובקרה. במסגרת תפקידה, היא אחראית על נגד ו-10 חיילים בחטיבה וכל אלה יחד, אחראיים על תחום המחשוב, הסייבר והתשתיות בחטיבת החילוץ וביחידות תחתיה. בנוסף, חזן אחראית לטיפול בתקלות שוטפות, בהוצאה לאור של פרויקטים בתחום התשתיות, בהכנסת מערכות חדישות לחיל והטמעתן ובחניכת קציני הקשר הגדודיים וחייליהם בגדודים ובבא"ח.
בקמפוס קריית שרת בו למדה חזן הרחיבה מגמת הנדסת תוכנה הכוללת 10 יחידות ובנוסף 5 יחידות כימיה, תחומים שמשמשים אותה ביום "מאוד נהניתי בבית הספר, גם בפן הלימודי וגם בפן החברתי", סיפרה חזן
"ידעתי מהשנייה הראשונה שהיעד שלי הוא להיות מצטיינת בחטיבה הזו, זו תחושה אדירה של הצלחה. השירות בתפקיד שלי הוא מאוד אינטנסיבי, כל יום שעובר הוא מאוד אינטנסיבי, ככה שזה תגמול מאוד מספק. לדעת שמעריכים את עבודתי. אני פרפקציוניסטית, לא משנה איפה אני נמצאת, לא משנה מה אני עושה אני חייבת להגיע הכי גבוה".