2 צפייה בגלריה
רוח רפאים. צילום המחשה: shutterstock
רוח רפאים. צילום המחשה: shutterstock
רוח רפאים. צילום המחשה: shutterstock
בני זוג מהאזור החליטו לאחרונה להתגרש לאחר שישה חודשי נישואין בלבד בטענה כי הבעל הראשון של האישה, שהלך לעולמו, ממרר את חייהם. "זה אמנם לא שגרתי, אבל זו הסיבה מבחינתם", מסבירה עו"ד זהר רון, שמכינה להם כעת את הסכם הגירושין.
ברצינות?
"הם סיפרו לי שכשבעלה המנוח של האישה גסס ממחלה קשה למרות גילו הצעיר, הוא ביקש מאשתו לכבד את זכרו ולא להתחתן שלוש שנים מיום פטירתו כדי שנשמתו תמצא מנוח. האישה לא הבטיחה לו דבר וביקשה ממנו להתרכז בהחלמתו. לאחר שהוא נפטר חברו הטוב שבא לנחם אותה הפך לבן זוגה. מיד לאחר מכן הדברים החלו להשתבש מבחינתם".
במה זה בא לידי ביטוי?
"הכל החל עוד בחתונה, כשהרב איחר בשעתיים בטענה כי היה לו בדרך עיכוב לא צפוי. בחופה הבעל הטרי הצליח לשבור את הכוס רק בפעם הרביעית. הוא הסביר כי חש שמישהו מזיז לו את הכוס. בהמשך גם טבעת הנישואין נעלמה. כשהשניים הגיעו לבית המלון לירח הדבש, נמסר להם כי ההזמנה שלהם מבוטלת ואין מקום. הם נאלצו להתפשר על מלון אחר, שהיו בו אין ספור תקלות והפסקות חשמל. גם כשחזרו הביתה, הם הרגישו שקורים יותר מדי דברים מוזרים".
כמו מה?
"פתאום התחילו להישבר כל מיני חפצים בבית. למשל, בכל פעם שהם נכנסו למטבח, דלתות הארונות נפתחו ונסגרו בטריקה. בנוסף, בלילות הם שמעו קולות של נשיפות ואם כל זה לא הספיק, הם החלו לחוות גם בעיות אישיות - הבעל פוטר מעבודתו וסבל ממיחושים, והאישה חטפה בכל פעם מחלה אחרת".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עו"ד רון מסבירה כי אחרי רצף האירועים וחוסר המזל, האהבה בין בני הזוג נגמרה ופינתה את מקומה לעוינות. "התחילו לפרוץ ביניהם ריבים קשים על כל דבר", היא אומרת. "בשלב מסוים אפילו ההורים שלהם אמרו שאין להם מזל ביחד. הסבתא טענה שהיא ידעה את זה כבר מהחופה, כשהכוס לא נשברה כל כך הרבה פעמים וזה סימן למנחוס".
לטענת עו"ד רון, לבסוף הגיעו השניים למסקנה כי הבעל המנוח ממרר את חייהם ולכן אין מנוס מלהתגרש. "הם עשו טוב כשהחליטו לסיים את הנישואין בהסכמה ובגישור", היא מסכמת. "לפעמים צרות באות בצרורות. אין לדעת אם אכן רוח רפאים מעורבת בסיפור, כמו שמשוכנעים בני הזוג, או שזה באמת ביש מזל גדול של שני אנשים צעירים, שפשוט לא הולך להם ביחד".