בימים האחרונים הבחינו דיירי רחוב משה שרת בחולון בעבודות חפירה אינטנסיביות בפארק המים הסמוך, ימית 2000.
הדיירים ביקשו לדעת מה עומד להיבנות בשטח הסמוך לבתיהם ולהפתעתם שמעו כי בקרוב יותקנו במקום שש מגלשות בגובה 15 מטר, ממש במקביל לחלונות בתיהם. מבירור נוסף עלה כי לא ניתנה לדיירים הזדמנות להתנגד לתוספת.
1 צפייה בגלריה
השטח עליו יתמקמו המגלשות | צילום באדיבות תושבים
השטח עליו יתמקמו המגלשות | צילום באדיבות תושבים
השטח עליו יתמקמו המגלשות | צילום באדיבות תושבים
"לא הגיוני שאף אחד לא טורח לעדכן אותנו, המגלשות האלה מגיעות עד הקומה הרביעית", מספרת דיירת ברחוב, עליזה עינב. "זה ממש יהיה תקוע לנו מול הפרצוף. ממילא אנחנו סובלים מרעש קבוע בגלל 'ימית 2000', אבל עכשיו זה יהיה בלתי נסבל.
"מישהו בעירייה חשב על זה? כל סוף שבוע נשמע 'לעלות, לרדת, לא לדחוף', מה עם הצעקות? עם התורים? זה יהיה סיוט. אני רכשתי דירה בשכונה הזאת לפני 40 שנה, בזמן שכל המקום הזה היה חולות עם אירוסים ובריכה קטנה. לא דמיינתי שאגור ליד מקום כל כך רועש והמצב רק מחמיר".
בימים אלה החלו הדיירים לאסוף חתימות כדי לערער על ההחלטה ובין היתר גייסו לעזרתם את חברת מועצת העיר קרן גונן, שמתגוררת ברחוב. "בשלב זה אין שום פרוטוקול שיכול להבהיר כיצד התקבלה החלטה כזאת מבלי להתחשב בדעת התושבים", טוענת גונן. "מפתיע שבימית 2000 הצליחו לסכם עם חברת המגלשות לפני האישור. כל העניין הזה נראה לא טוב".
בעירייה הבהירו כי הוצאת היתר הבנייה נעשה כחוק. מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן, הוסיף: "בעבר היה בשטח הזה מגרש. אני בטוח שמשחק כדורסל ובריכה עושים הרבה יותר רעש ממגלשות. דבר המגלשות פורסם כראוי, הבחירות עברו ואין טעם לנסות לעשות ספין פוליטי".