לאחר שנסגר בפעם השלישית, ייפתח בקרוב סניף דואר בשכונת ג'סי כהן. התושבים, שבשנים האחרונות ראו יותר ויותר גופים ציבוריים מפסיקים את פעילותם בשכונה, פסימיים לגבי עתיד הסניף, וכל זאת בהנחה שאכן ייפתח.
לפני כשלוש שנים נסגר הסניף בשכונה ונפתח שוב בעקבות פניית חבר מועצת העיר, מורן ישראל. התושבים הזועמים ראו בכך המשכיות מדאיגה לסגירת בית הספר היסודי באיזור וסגירת סניף הבנק השכונתי, שלאחריו נסגר גם סניף דואר בשכונה הסמוכה, תל גיבורים.
מדואר ישראל נמסר אז כי הסגירה זמנית, כיוון שהזכיין ביקש לפרוש ועל כן יש צורך לקיים מכרז חדש, אך החודשים עברו והסניף נשאר סגור. החודש נודע לראשונה כי המכרז הארוך סוף כל סוף הגיע לסיומו ואחרי תשעה חודשים נולד לשכונה סניף דואר חדש.
"אין לנו טיפת אמון בסניף החדש", מספר בעל עסק מהמרכז המסחרי. "כל פעם פותחים וסוגרים. עושים המון שיפוצים לאחרונה בשכונה, קיוונו שזה ימשוך בעלי עסקים, אבל הסיפור עם דואר ישראל הוא רומן בלתי נגמר. גם כשהם פותחים סניף זה תמיד באמצעות ספק חיצוני או זכיין ובהתאם ההתנהלות שלהם. אני מקווה שדברים יסתדרו, בעיקר בשביל המבוגרים שלא יכולים להגיע עם רכב לסניפים מרוחקים".
הסניף החדש צפוי להיפתח בתחילת 2019 והוא יפעל ממקומו של הסניף הקודם ברחוב הנביאים בשכונה.
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "לדואר ישראל 700 סניפים שמחציתם מופעלים ע"י זכיינים, בדומה לעולם. בשנים האחרונות התחלפו באיזור ג'סי כהן מספר סוכנים, ואנו מקווים שהסוכן הנוכחי שנבחר לאחרונה במכרז, ישרת את תושבי האזור נאמנה במשך שנים רבות"