2 צפייה בגלריה
צילום: דוברות עיריית חולון
צילום: דוברות עיריית חולון
צילום: דוברות עיריית חולון
תחת הכותרת " UNPLUG - להתנתק זה להתחבר מחדש" ערכה השבוע עיריית חולון במדיטק כנס מיוחד לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט, בו השתתפו מאות מנהלים וצוותים חינוכיים בעיר. בכנס, שנערך בהובלת מינהל החינוך העירוני, עסק באתגרים שעומדים בפני המורים והמחנכים בעבודת חינוך "דור המסכים" בעידן בו הטכנולוגיה חודרת לחיינו בעוצמה שלא ידענו בעבר ומציעה שפע של גירויים והסחות דעת לתלמידים.
העיתונאית סיוון רהב-מאיר, שהנחתה את הכנס, הדגישה בדבריה את ההשפעה הדרמטית של העולם הדיגיטלי על התקשורת ועל החברה. העיתונאי דרור גלוברמן, המסקר את עולם הדיגיטל, האיר את עיני הקהל באשר למניפולציות הנפשיות המבוצעות על כולנו בעולם הדיגיטל והציג איך כולנו משרתים אינטרסים כלכליים לא שלנו.
2 צפייה בגלריה
צילום: דוברות עיריית חולון
צילום: דוברות עיריית חולון
צילום: דוברות עיריית חולון
שר החינוך, נפתלי בנט, שלח לבאי הכנס את ברכתו המצולמת, שבה הודה לאנשי החינוך ובירך את תלמידי חולון וצוותי החינוך בעיר בשנת לימודים מוצלחת, שתהיה גם שנה של אחדות.
סגן ראש מינהל החינוך העירוני ומנהל אגף חדשנות חינוכית, ד"ר משה לייבה, הדגיש בדבריו, כי לדעתו אין אפשרות ואין טעם ללכת כנגד הטכנולוגיה וכנגד התרבות והמציאות שבה חיים הילדים וכי מוטב למצוא את הדרכים הנכונות לגייס את הטכנולוגיה לטובת החינוך, וזאת מבלי לאבד את הדרך ואת הערכים החינוכיים.
בכנס השתתפו גם כתבת החינוך של חברת החדשות, יעל אודם, והחוקרים ד"ר יוסי חלמיש ונועם מנלה. בחלק האמנותי הופיעו בוגרים של מגמת המוסיקה בתיכון ק"ש וכן עילי בוטנר וילדי החוץ.