1 צפייה בגלריה
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
היום (א') בשעות הצהרים מיהרו רבים לדווח כי מתרחשת קטטה המונית בספארק המים בחולון ימית 2000. כזכור, רק לפני כשנה התרחשה קטטה גדולה בפארק ביום סגור לגברים בו מרבית המבלים היו מהציבור החרדי. הפעם מדובר כנראה באזעקת שווא.
לפני כשנה המשטרה עצרה מספר אנשים שהשתתפו בקטטה וזמן קצר לאחר מכן אף עלה חשד כי אדם מבוגר ניצל את ההמולה וביצע מעשה מגונה בילד.
הפרסומים היום הציפו זכרונות והדאיגו תושבים רבים, עם זאת מברור מהיר עולה כי כלל לא התרחשה קטטה במקום. בכל מקרה, בימית 2000 מקפידים לתגבר את השמירה הקבועה בימים אלה בשוטרים בשכר שמסייעים לשמור על שקט במקום.
ככל הנראה אחד המתרחצים התפרע ומאבטחי המקום מיהרו להרגיע אותו, לאסוף את חפציו ולדרוש ממנו לעזוב את המקום. המקרה משך תשומת לב ומספר מתרחצים התאספו סביב הצעיר והמאבטחים.
לטענת מנהלי המקום ההתגודדות יצרה רושם של קטטה אך לא כך הדבר. "לא קרה שום דבר ולא היו מכות", אומר מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן, המנהל את המקום. "היה מקרה נקודתי שטופל במהירות, אף אחד לא הרביץ ובטח שלא היתה קטטה. אין מה לדאוג, בימים כאלו של חג יש הערכות מוגברת והפעילות ממשיכה כרגיל".