הזמר עומר אדם שיפתח את אירועי הקיץ בחולון, רשם לפני שעה קלה מפגן כוח מיוחד. הכרטיסים למופע שלו, שחולקו דרך רישום באינטרנט ללא תשלום, לתושבי העיר בלבד, חוסלו בתוך כדקה.
1 צפייה בגלריה
עומר אדם. צילום: אבי רוקח
עומר אדם. צילום: אבי רוקח
עומר אדם. צילום: אבי רוקח
ההופעה תתקיים ביום רביעי, ה-26 ביוני, בחניון היכל טוטו חולון. השערים ייפתחו בשעה 19:00. יש להגיע אך ורק לשער הכניסה כפי שמצוין על גבי הכרטיס - שער 1: כניסה משדרות ירושלים 220; שער 2: כניסה ממתחם לה-פארק.
לפני המופע "יחממו" את הקהל כוחות מקומיים ממועדון השברולט בחולון – הרכב הצעירים ודיג'ייס הביתSHLOMY HAY ; MOR DAVID ; OR LEVI.
הזמנת הכרטיסים למופע שהחלה היום בשעה 19:00 אמורה להסתיים ביום חמישי הקרוב. כאשר בכל יום הוקצה מספר כרטיסם מסויים.
מהעירייה נמסר: "הזמנת הכרטיסים למופע החלה הערב ותסתיים ביום חמישי, בשעות מוגדרות, כאשר בכל יום מוקצית מכסה מסוימת של כרטיסים מסך הכרטיסים הכולל. כל המכסה היומית חולקה הערב תוך כדקה ועשר שניות, כאשר בשעה 19:00 המתינו באתר כ-80,000 איש וחולקו אלפי הזמנות".
הכרטיסים יינתנו לתושבי חולון בלבד, מגיל 12 ומעלה, וזאת על פי כתובתם כפי שמצוינת במרשם האוכלוסין שבמשרד הפנים. יצוין, כי כל תושב מגיל זה זכאי לקבל כרטיס אחד בלבד.
עבור מי שעוד לא יודע, על מנת להזמין כרטיס למופע יש להיכנס לאתר שכתובתו: 2706.co.il ולהזין מספר תעודת זהות מלא. לאחר שהמערכת הממוחשבת תזהה שהמזמין הוא אכן תושב חולון, יש להקליד את כתובת הדואר האלקטרוני ואת מספר הטלפון הנייד והכרטיס הדיגיטלי ישלח ישירות למזמין הן בדואר האלקטרוני והן במסרון (SMS).
יש להגיע למופע עם ההזמנה המודפסת, או, לחילופין, עם צילום מסך של הברקוד. הכרטיס הוא אישי וחל איסור מוחלט למכור או להעביר אותו. העברתו או מכירתו של הכרטיס מהווה עבירה פלילית, שתטופל בידי משטרת ישראל.
להלן מועדי פתיחת מערכת הכרטיסים החל ממחר (ב'): יום שני, ה-4 ביוני; החל מהשעה 19:00; יום שלישי, ה-5 ביוני, החל מהשעה 19:00; יום רביעי, ה-6 ביוני, החל מהשעה 19:00; יום חמישי, ה-7 ביוני, החל מהשעה 19:00.