עיריית חולון החלה הבוקר בביצוע עבודות שיפוץ לשדרוג ולשיפור הנראות בשטחים הציבוריים של המרכז המסחרי שברחוב התנאים בג'סי כהן.
העבודות הן חלק מהמלצות 'פורום ג'סי כהן' בראשותו של מנכ"ל העירייה, יוסי סילמן. במסגרת העבודות, שמבוצעות בתיאום עם הסוחרים במקום, יוסדר שטח החנייה, שתהפוך להיות מאונכת לחנויות.
המרכז ירוצף באופן אחיד באריחים בגוון אפור ויפורק האספלט שמאחורי המרכז. (בדרך לגינה) ובמקומו יותקן ריצוף תואם. 5 עמודי תאורה חדשים יוצבו וכן פרוז'קטורים נמוכים שיאירו את כל אזורי המעברים לגינה האחורית ויותקנו מאחזי יד במדרגות שבמעבר לגינה.
רמפת הנגישות תוחלף ברמפה חדשה, שתי הקרטוניות שמוצבות במרכז המתחם ישנו את מיקומן בסמוך למכולה שמוצבת מאחורי המרכז, תפורק האדנית שממוקמת במרכז הרחבה ובמקומה יוצבו פינות ישיבה.
פינות הישיבה שממוקמות בחלק הצפון-מערבי יוחלפו בספסלים, ייעקרו השיחים בפינה המערבית ותוחלף הגדר לאורך בית המאפה ובית העסק לזגגות בחלק המערבי. השטח האחורי של המרכז ייצבע בלבן ויוסרו ממנו כתובות הגרפיטי.
יצוין כי התאורה ברחוב תוחלף בשנה הבאה, במסגרת ההתייעלות האנרגטית. יש לציין כי במהלך השיפוץ תיחסם חלק מחניית המרכז. העבודות צפויות להסתיים בעוד כחודשיים.