בכל שנה עורך בית הספר השש שנתי 'אורט מדעים' בחולון טקס יום זיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה, בו משתתפים תלמידי בית הספר, בוגריו, הורים ואורחים נוספים.
1 צפייה בגלריה
רוקני והדגלנים הצעירים | צילום באדיבות בית הספר
רוקני והדגלנים הצעירים | צילום באדיבות בית הספר
רוקני והדגלנים הצעירים | צילום באדיבות בית הספר
מדובר בטקס רשמי ומרשים שכולל שירים, ריקודים, קטעי קריאה ושירה, הדלקת משואה וצעידת דגלנים. אלא שהשנה קיבלו הדגלנים של 'אורט מדעים' חיזוק מפתיע כאשר לחזרות הגיע אלוף משנה, דוד רוקני, מי שניהל את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל במשך 34 שנים, עד לפרישתו בשנת 2016.
בשיתוף עם רכזת החינוך החברתי של בית הספר, ליאת צמח, תרגל אלוף משנה רוקני עם התלמידים את הצעדים, נתן להם טיפים והסביר להם כיצד לנהל מצעד דגלנות מושלם. רוקני כל כך התרגש מהנכונות של התלמידים והמסירות שהציגו באימונים והסכים להצעיד אותם גם בטקס עצמו שנערך הבוקר (ד') ברחבת הקמפוס 'אורט מדעים'.
"אנחנו ממש מודים לו על המסירות והעזרה הרבה", אמר חבר בצוות הדגלנים, ניר קושניר, מכיתה י' 8. "זאת הייתה חוויה ממש משמעותית. במהלך החזרות הוא אימן אותנו עם להט בעיניים, מה שגרם לנו להתרגש ולהתמלא בגאווה ובמיוחד להעריך את הזכות שניתנה לנו להשתתף בטקס תחת הדרכתו ואנחנו מקווים שייצגנו אותו בכבוד הראוי".
גם מנהל הקמפוס, שלומי גנון התקשה להסתיר את ההתרגשות מהמעמד "אני רוצה להודות לאלוף משנה דוד רוקני האיש והאגדה, שהגיע לבית ספרנו והדריך את התלמידים לקראת טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, לתהלוכת דגלים מרהיבה. תודה רבה לך".
צפו: