בחולון יש לא מעט אנשים שהתרומות למשפחות נזקקות הן דרך חיים עבורם, לקראת החג הם משנסים מותניים ונכנסים למשמרת של 24/7 במטרה לסייע לכל מי שפונה אליהם: "זאת עבודה שנמשכת עד הרגע האחרון, גם בערב חג מקבלים פניות מאנשים שאין להם איך לקיים את חג ראש השנה".
מי שכבר מוכר כאבי המתנדבים בחולון, הרצי טלמון, יודע שבימים שלפני ראש השנה אין לו רגע דל: "למרות שאני מוכר ובוטחים בי תמיד קשה לגייס כי אני עוסק בזה כל השנה, הקיבה לא מבדילה בין יום חולון לראש השנה. אני לא מקבל תרומות כספיות, רק מוצרים, לכן זה יותר מורכב. בכל מקרה אין לי תלונות, התקופה הזאת זה השכר שלי, אני נהנה לתת לאחרים ומאחל לכולם חג שמח".
מיטל שרון מנהלת "בית להיות" להנצחת השואה מקפידה לשלב בעבודתה גם סיוע לניצולי שואה וגם סיוע לנזקקים וגיוס תרומות. בימים אלו היא מארגנת סלי מזון לכ-70 משפחות וכל פעם מחדש מופתעת מכמות התרומות "לשמחתי יש לי שנה המון תרומות. כל פעם שחסר משהו למשפחה אני מבקשת ותוך רגע מקבלת פי 5, כמובן שתמיד יש עוד משפחות שפונות אז לכל תרומה יש יעד. אין סוף לעבודה שלנו, גם בערב חג אנחנו עדיין מארגנים סלי מזון".
יו"ר בית הספר ישעיהו, בת אל בן דויד גייסה השנה את כל בית הספר לארגון תרומות, מנהלת בית הספר, שרה פרץ אפילו השאילה לה את משרדה ובזמן שתלמידי כיתה ו' אורזים במרץ סלי מזון, בן דויד מתפנה לומר תודה: "תמיד יש לחץ אבל בחגים זה השיא, המון משפחות פונות והשנה קיבלנו המון עזרה מבית הספר ישעיהו, קוגל ודינור וכמובן חברים טובים שכל שנה עוזרים לי לארגן סלי מזון. 📷-
השנה נעזרתי גם ביו"ר ועד הורים בבית הספר קוגל, חני משה וחברת ועד עירוני, מירית נעים שעזרו המון בארגון וגיוס תרומות. תמיד מרגש לראות כיצד כולם רוצים לקחת חלק ולעזור".
1 צפייה בגלריה
הרצי טלמון | לא מקבל תרומות כספיות, רק מוצרים
הרצי טלמון | לא מקבל תרומות כספיות, רק מוצרים
הרצי טלמון | לא מקבל תרומות כספיות, רק מוצרים