מבקרים שפקדו בחודשים האחרונים את פארק המים בחולון ימית 2000, טוענים כי גנבו את הכפכפים שלהם. לטענת אחת מהמבקרות, עובד ביטחון בפארק שאליו פנתה אחרי שגם היא נותרה בלי כפכפים, סיפר לה כי הקיץ מדובר ממש בתופעה.
"לי ולמשפחתי יש מנוי לפארק בחולון ולכן בילינו בו כמעט בכל שבת, כולל בזו האחרונה", מספרת תושבת ראשון לציון. "במהלך הבילוי שלנו במקום הלכתי עם שני הילדים שלי לאחת המגלשות, דבר שדורש נעילה של כפכפים כי הרצפה רותחת מחום.
"כמו בפארקים רבים אחרים, מה שכל המתרחצים עושים זה להניח את הכפכפים סמוך למים, להיכנס לבריכה ואחר כך לחזור ולקחת אותם. כשחזרנו מהמגלשה הכפכפים של הילדים שלי היו במקום אבל שלי נעלמו".
האישה החלה לשאול מתרחצים אחרים שהיו במקום האם ראו מי לקח את הכפכפים שלה, אולם איש לא הבחין בכך. "אנשים בפארק אמרו לי שזו לא תופעה חדשה, למרות שאני לא מבינה מי ירצה לקחת נעליים משומשות. חזרתי למקום שלנו כשאני מקפצת על הרגלים בגלל החום של הרצפה, לקחתי את הכפכפים של בעלי ופניתי לאיש ביטחון במקום".
1 צפייה בגלריה
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
לטענתה, נאמר לה כי גניבת כפכפים היא בעיה מוכרת וידועה בפארק המים. "איש הביטחון הציע לי לקחת במקום הכפכפים שגנבו לי כפכפים שאנשים שכחו. כמובן שסירבתי ונאלצתי לרכוש בחנות בפארק כפכפים חדשים ב־35 שקל".
האישה החליטה להעלות פוסט בנושא ברשת הפייסבוק ולהזהיר מבלים אחרים בפארק, ועד מהרה הגיבו אנשים רבים שטענו כי גם הם נפלו קורבן למעשה דומה.
שמשון חן מנכ"ל החברה לבידור ולבילוי מסר: "התופעה ידועה. זו תופעה ארצית בכל פארקי המים ובבריכות ציבוריות. אנו מציבים שילוט וכורזים במערכת הכריזה בעניין אבל אי אפשר לשמור כי בפארק יש אלפי נופשים. אנו מצליחים לתפוס לפעמים גנבים ונותנים שירות לאנשים שנפגעו. זו תופעה של חינוך והתנהלות ארצית של פורקי עול שקיימת לצערי".