היום הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד האיש, בן 51. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דליה וייסברג, הוא נכנס לבריכה בימית 2000, התקרב לקטין כבן 14 וביצע בו מעשה מגונה כשהוא מכניס את ידיו בכוח לתוך בגד הים שלו.
למרות שהילד התנגד למעשים, האיש המשיך לבצע בו את זממו והצליח לבצע בו 3 פעמים מעשים מגונים.
בהארכת המעצר סיפרה עו"ד וייסברג כי מאוחר יותר הוא נכנס לשירותים במקום ונגע באופן אינטימי גם בילד כבן 9, הילד יצא מהשירותים בבכי וסיפר למאבטחי המקום מה קרה ולאחר מכן נמלט מהמקום. המאבטחים לא הצליחו להשיג אותו שוב על מנת לגבות ממנו עדות, לכן כתב האישום נגד החשוד מתייחס רק לקטין בן ה-14.
1 צפייה בגלריה
ימית 2000 | צילום: מתן טורקיה
ימית 2000 | צילום: מתן טורקיה
ימית 2000 | צילום: מתן טורקיה
כשראה הקטין בן ה 14 את ההמולה פנה גם הוא למאבטחים וסיפר את שאירע לו. המאבטחים מיהרו לעצור את החשוד וניידת משטרה שהוזעקה למקום עצרה אותו.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד וייסברג כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר... לפי שאף שהוא נעדר עבר פלילי, במעשיו הוכיח כי קיים יסוד סביר לחשש שבאם ישוחרר ממעצרו - יפגע בקטינים או קטינות נוספים.
המשיב ביצע את העבירות לאור יום, במקום ציבורי, תוך שהוא מנצל באופן ציני את העובדה כי הקטין נמצא בבריכה, לבוש בביגוד מינימאלי... מסוכנתו של המשיב גוברת, לאור העובדה שלאחר שביצע מעשים מגונים במתלונן, נכנס לשירותים, ונגע בישבנו של ילד בן 9 ... משניצב בפנינו משיב המונע מדחפים מיניים חסרי שליטה, קיימת סכנה ברורה וממשית לשלומם ולביטחונם של ציבור הקטינים בכללותם."