אחרי סאגה ארוכה שנמשכה כמה שנים, החליטה עיריית חולון להנציח את שמו של משה רום, ראש העירייה לשעבר, ולקרוא לרחוב בעיר על שמו.
משה רום היה ראש עיריית חולון משנת 1989 עד שהוחלף על ידי מוטי ששון בשנת 1993. במהלך שנת 2011 היה ניסיון להפוך חלק מרכזי מרחוב ההסתדרות בעיר לרחוב על שם רום. בעלי עסקים רבים ברחוב הביעו התנגדות נחרצת לשינוי השם מחשש לבלבול הלקוחות ולנזק כלכלי, ויצאו במחאה נגד המהלך.
לאחר כמה חודשים של מאבק הודיעה משפחת רום לעירייה שהיא איננה מעוניינת לגרום לעוגמת נפש ולכפיית השם על התושבים. אף שהשלטים כבר היו מוכנים הוחלט להקפיא את התוכנית ובסופו של דבר לבטלה.
כעת יזכה גם רום המנוח לרחוב מכובד על שמו, בשכונה חדשה שמוקמת בעיר, קריית יצחק, על שמו של ראש הממשלה שנרצח, יצחק רבין. רחוב רום יתחיל מרחוב פנחס איילון ויסתיים בהצטלבות חלקית עם רחוב חיים שרון (ראש עיריית חולון בשנים 1989-1987). הרחוב עדיין לא הוקם ועתיד להיות המשכו של רחוב פנחס איילון מדרום.
נוסף על שני ראשי העירייה לשעבר, ועדת השמות של העירייה הביאה לאישור מועצת העיר רשימת שמות לרחובות חדשים בשכונת קריית יצחק, שנמצאת בימים אלה בהקמה. על פי בקשת מנהל ההנדסה, ניתנים שמות לרחובות שכיום טרם התחילה בנייתם והם עדיין לא קיימים.
רחובות בשכונה החדשה יקראו על שם חתן פרס ישראל לתיאטרון, הזמר, הבמאי והשחקן יוסי בנאי. גם חתן פרס ישראל לזמר עברי, המשורר והפובליציסט חיים חפר יזכה לרחוב, בדומה ליוצרת השיטה הייחודית לרישום תנועה, הכוריאוגרפית תושבת חולון נועה אשכול, ולכלת פרס ישראל למחול, הכוריאוגרפית והמלחינה שרה לוי תנאי.
נוסף על כל אלה, ייקרא רחוב על שם זוכה פרס אקו"ם, הזמר, השחקן והיוצר אריק איינשטיין. גם שלושה ממלאי מקום ראשי העירייה לשעבר בחולון - משה רינת, מרדכי שפיגל ואורי אלמוג - יזכו לרחובות על שמם.