גם אתם נתקעתם בפקק? יומיים של פקקי ענק עוברים על אזור מערב העיר ראשון לציון. "מבקשים להימנע ככל האפשר מלהגיע היום לאזור".
1 צפייה בגלריה
פקק בראשון לציון
פקק בראשון לציון
פקק בראשון לציון
(צילום: אורנית משה)
חברת נת"ע חסמה נתיב על ציר רחוב אברהם בר לכיוון סינמה סיטי, דבר שגרם לעומסי תנועה כבדים בימים האחרונים. תושבים רבים דיווחו שנתקעו למעלה משעה בפקק באזור, גם לא בשעות העומס. במהלך היום נכחו במקום פקחי תנועה מטעם חברת נת"ע, פקחי עירייה ושוטרים, אך הפקקים הכבדים תקעו תושבים רבים על הכביש.
למרות הקושי יש גם בשורה טובה, על פי נת"ע העבודות צפויות להסתיים עד סוף יום רביעי (6.9) ובינתיים עיריית ראשון לציון קוראת לתושבים להמנע מלהגיע לאזור ופועלת על מנת לקצר את זמן העבודות "בעקבות העומס החריג שמורגש מאתמול במערב העיר - רחוב אברהם בר (מקטע שבין ילדי טהרן לשדרות משה דיין) -חשוב לנו להבהיר כי מדובר בעבודות להקמת הרכבת הקלה העתידית בעיר שמבצעת חברת נת״ע.


קראו גם:

העבודות כוללות הקמה ושדרוג של כביש חדש במקום, שכאמור גרמו לגודש כבד באזור מאתמול בשעות הצהריים. עיריית ראשון לציון פועלת ביממה האחרונה מול חברת נת״ע במטרה לקצר את זמן העבודות, שהיה צפוי להימשך עד מחר (יום רביעי) והעבודות ככל הנראה יגיעו לסיומן עוד היום אחר הצהריים. משעות הבוקר נמצאים במקום פקחי חברת נת״ע, שוטרי התנועה של משטרת ישראל ופקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי, שדואגים להכווין את התנועה במטרה שלא יווצר גודש.אנחנו מבקשים להימנע ככל האפשר מלהגיע היום לאזור, עד לסיום העבודות הצפוי אחר הצהריים".