תושב חולון חשוד בביצוע עבירות מין חמורות ברשת בעשרות קטינות מחו"ל. כך התברר בעקבות בקשת הסגרה שהגישו לישראל הרשויות בפינלנד.
2 צפייה בגלריה
התחזה לקטין ברשתות החברתיות
התחזה לקטין ברשתות החברתיות
מחולון ועד לפינלנד
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי החשד, במשך למעלה משנה ביצע צעיר בשנות העשרים לחיייו, תושב חולון, עבירות מין חמורות באמצעות הרשת בנערה בת 15, תושבת פינלנד, תוך שהוא משדל אותה לבצע עבירות מין קשות בגופה, לרבות מעשי אינוס.
בעקבות תלונות ובקשה להסגרה ממשרד המשפטים בפינלנד, יחידה 105 של להב 433 פתחה בחקירה, הצליחה להתחקות אחר עקבותיו של החשוד, פשטה על ביתו ובוצע חיפוש במחשבים.
בלשי היחידה עצרו את החשוד, ומעצרו הוארך מעת לעת ועד היום. החשד התחזק, נוכח ראיות שנאספו כנגדו, ומעלות חשד לפגיעה וביצוע עבירות מין חמורות בעשרות רבות של קטינות מחו"ל, שאינן במסגרת הליך ההסגרה.

2 צפייה בגלריה
"נאבקים ברשויות"
"נאבקים ברשויות"
חשד לביצוע עבירות מין חמורות
( צילום המחשה: שאטרסטוק)

השבוע, כאמור, חלה התפתחות בחקירה של יחידה 105 בלהב 433 והוא נלקח לחקירה המלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה - המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, שהובילה למעצר. היום (שלישי) הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

קראו גם:

במשטרה מציינים, כי מדובר בעבירות מין חמורות שבוצעו לאורך זמן. במשטרה פונים לציבור כדי לדעת האם החשוד ביצע עבירות דומות בעוד קטינות, הן בישראל והן בחו"ל. אם יימצא וביצע עבירות דומות, תיפתח נגדו גם חקירה בישראל לצורך מיצוי הדין עמו.