תושב חולון כמעט ואיבד את חייו בגלל חוב של 700 שקלים. האירוע החמור התרחש בשבת האחרונה (22 באפריל). מפרטי החקירה הראשונית עולה כי בשעת בוקר הגיע תושב חולון, בן 59, לקיוסק ברחוב אהרונוביץ' בשכונת נווה רמז, ודרש מאדם שהכיר אשר עמד באותה עת מחוץ לקיוסק, כי יחזיר לו הלוואה בסך 700 שקל.
לטענת החשוד, כשביקש את כספו – האדם הנוסף החל לאיים עליו ולתקוף אותו עם חגורה ואבזם, מה שגרם לו לברוח פנימה לתוך הקיוסק.
2 צפייה בגלריה
המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי
המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי
דקר עם בקבוק זכוכית
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
בתוך שטח הקיוסק ישנן מספר מצלמות שמתעדות את האירוע, אך בדיון הראשון של הארכת המעצר התברר שהמשטרה טרם עברה על הסרטונים שתיעדו את התקיפה. על פי הטענות, החשוד שבר בקבוק זכוכית, ועם חלקו העליון של הבקבוק, פצע וחתך את צווארו של האדם שכביכול חייב לו כסף. עם הגעת כוחות ההצלה, הפצוע פונה לבית החולים במצב קל, והחשוד נעצר עד תום ההליכים.
במהלך הארכת המעצר של החשוד, אשר התקיימה ביום ראשון (23 באפריל), נזפה השופטת אביטל אמסלם-גלבוע מבית משפט השלום בתל אביב, בנציגי משטרת חולון, בטענה כי זהו "מחדל כאשר תיק חקירה אינו שלם ומגיע לבית המשפט ללא הסרטון, אשר משמש כראיה מהותית וחשובה". השופטת אף שקלה מדוע לא לשחרר את החשוד בשל חוסר ראיות, או מדוע לא להטיל הוצאות משפט על תחנת משטרת חולון, בשל אי הבאת הסרטון לדיון בפני השופט.

2 צפייה בגלריה
תחנת חולון
תחנת חולון
תחנת חולון
(צילום: קובי קואנקס)

קראו גם:

בסופו של דבר, ולאור חומרת המעשה, החליטה השופטת לענות לבקשת התביעה ולהורות על המשך מעצר החשוד בחמישה ימים בשל חבלה חמורה, איומים ושיבוש הליכי חקירה, והוא אף נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית, מאחר שיש לו רקע פלילי. בינתיים הגיע האיש להארכת מעצר נוספת והוא יישאר במעצר ככל הנראה עד שיוגש נגדו כתב אישום.
מהמשטרה נמסר כי הנושא נמצא תחת חקירה.