ביקורת על כנס המנהלים של עיריית חולון שיתקיים במלון דן בתל אביב. "בחולון יש מספיק מתקנים לקיים מפגש מנהלים, למה לבזבז כספי ציבור בשעה קשה זו?".
בימים הקרובים תקיים עיריית חולון כנס מנהלים מקצועי במלון דן שבתל אביב. מדובר בכנס מנהלים שמטרתו להציג את התוכניות העירוניות והוא מתקיים בין פעם לפעמיים בכל קדנציה, על מנת לשתף את כלל מנהלי האגפים בעירייה בנעשה בעיר.
1 צפייה בגלריה
עיריית חולון
עיריית חולון
עיריית חולון
(צילום: קובי קואנקס)
לטענת עובדי עירייה בחולון, קשה שלא להיות מופתעים מההחלטה לקיים אירוע בסדר גודל כזה דווקא במתקן מחוץ לעיר חולון, כשבחולון יש אולמות רבים, חלקם עירוניים, שישמחו לקבל את התקציב שהוקצה לכנס "בחולון יש כל כך מוסדות עירוניים שעד היום לא החזירו את העובדים מחל"ת, למה להוציא את הכסף מהעיר?" אומר גורם בעיריית חולון "יש לנו הרבה מתקנים וחללים שיכולים להיות מושלמים לאירוע כזה.
אני מבין שהם מבקשים לפנק קצת את המנהלים, אבל זה הזמן? כשכל כך הרבה עובדים שנתנו את הנשמה שלהם למוסדות העירוניים עדיין יושבים בבית וחיים מקצבת אבטלה?. בנוסף, אם הם רוצים לחגוג מדוע בחרו בעיתוי כל כך חריג? אנחנו מתקרבים לתשעה באב, אלו ימים שהצניעות יפה להם, שלא חוגגים ולא מתפנקים יותר מידי. יש לא מעט עובדי עירייה דתיים, הייתי מצפה מהעירייה לגלות כלפיהם קצת יותר רגישות".
קראו גם:
גם חברי מועצת העיר ששומעים בכל ישיבת מועצה על הניסיונות של העירייה לסייע לחברות העירוניות הופתעו לשמוע על הכנס "זה חוסר רגישות בתקופה מאתגרת זו של עובדים רבים שלא חזרו מחל"ת" אמר חבר מועצת העיר, ניסן זכריה "החוצפה מעצימה לנוכח העובדה שרק לפני שבוע החליטו ראש העירייה וחבריו על עליית הארנונה ב 7% לתושבי השכונות המוזנחות ,כל זה לא מתיישב עם החגיגה במלון דן, אני מתכוון להגיש שאילתה בעניין לראש העירייה". וחבר מועצת העיר, זאב ניסים הוסיף "מדובר על חוסר רגישות, בעיר יש מספיק מתקנים לקיים מפגש המנהלים בחולון , למה במלון דן בתל אביב, למה לבזבז כספי ציבור בשעה קשה זו".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "במסגרת עבודת העירייה נערכות היחידות השונות לכתיבת תוכניות העבודה לשנים הקרובות. מדי שנתיים שלוש הנהלת העירייה מקיימת כנס שהוא למעשה יום עבודה, שבו נעשית עבודה סדנאית. לא כל מקום יכול לארח מפגש שכזה הדורש לוגיסטיקה מורכבת בהפקתו. ה
מקום הנבחר הוא הזול ביותר מבין מגוון רחב של מקומות שנבחנו באזור תל אביב ובת ים שכן בתי מלון רבים לא פתחו שעריהם לאחר הקורונה. יודגש, כי אין מדובר בכנס תוכניות העבודה השנתי והחגיגי אשר מתקיים על פי רוב בחודש ינואר. תוכנית היום כוללת הצגת תוצרי עבודה סדנאית שהתקיימה בחודש האחרון על ידי הסמנכ"לים ומנכ"לי חברות הבת, הרצאה על אודות המגמות העתידיות בעולם ובארץ וכן עבודה בסדנאות של המנהלים, מגישי תוכניות העבודה, לעיבוד כלל הנתונים".
לכל העדכונים - חדשות חולון