צעירה טוענת כי סוממה ונאנסה על ידי שחקן כדורגל מחולון שעימו בילתה. הוא לעומת זאת טוען כי היא זאת שיזמה את רכישת האלכוהול ואף בחרה צימר עם ג'קוזי במטרה לקיים יחסים, אך לאחר שהותיר אותה לבדה נפגעה והחליטה לנקום. בית המשפט שחרר אותו למעצר בית.
1 צפייה בגלריה
אישה צעירה הפלה
אישה צעירה הפלה
(צילום המחשה: shutterstock)
השחקן בן ה־24 נעצר בחשד לביצוע עבירה של בעילה שלא בהסכמה לאחר שהצעירה בת ה־22 הגישה נגדו תלונה במשטרה בטענה כי לאחר בילוי עימו התעוררה עירומה במיטה בצימר מבלי שזכרה מה קרה בערב הקודם, ולטענתה היא מאמינה כי הוא סימם ואנס אותה.
תחילתו של המקרה כאשר השניים יצאו לבלות וישבו יחד על חוף הים בבת ים. בשלב מסוים הם רכשו אלכוהול ושתו, ולטענת השחקן הצעירה היא זו שביקשה לרכוש את הבקבוק והוא כלל אינו נוהג לשתות.
קראו גם:
בשלב מסוים החליטו השניים ללכת לצימר המושכר לפי שעה.
בשלב זה הגרסאות מתפצלות. בעוד שניהם זוכרים כי שתו אלכוהול ובילו בג'קוזי, הצעירה טוענת כי היא אינה זוכרת דבר מאותו רגע, למעט העובדה שהתעוררה למחרת עירומה במיטה לבדה והיא חושדת כי נעשה שימוש בחומר מסוים כדי לסמם אותה.
סניגוריו של החשוד טענו כי השניים דווקא בילו בנעימים, קיימו יחסים בהסכמה ולאחר שהצעירה נרדמה הצעיר עזב את המקום. לטענתו, הדבר הכעיס אותה ולמחרת היא התקשרה אליו מספר פעמים ואף שלחה לו הודעות שבאחת מהן נכתב: "ככה לא עושים. אף אחד לא עשה לי דבר כזה".
תחילה האריך בית המשפט את מעצרו, אך בדיון הנוסף בהארכת המעצר נפסק כי הוא ישוחרר למעצר בית בדירת הוריו בחולון.
כל העדכונים - חדשות חולון