ביום רביעי שעבר, לקראת השעה 21:00, התרחשה תאונת דרכים טרגית בטיילת בת ים, ברחוב בן גוריון. רוכב אופנוע, פיני בן משה (31) מחולון, התנגש בעץ, והרופאים בבית חולים וולפסון נאלצו לקבוע את מותו. "אופנועים היו האהבה הגדולה שלו", אומר השבוע חברו הטוב, שקד בלאיש.
2 צפייה בגלריה
פיני בן משה ז"ל
פיני בן משה ז"ל
פיני בן משה ז"ל
(צילום פרטי)
"הכרנו בקבוצה של אופנועים ומיד נוצר בנינו קליק", נזכר שקד, "כמה חודשים לפני התאונה מכרתי לו את האופנוע עליו הוא נהג בטיילת. הוא כתב לי שאחרי תקופה קשה מאוד שהוא לא מצא את עצמו האופנוע החזיר לו את הצבע לחיים.
קראו גם >>
"פיני היה ציפור, הוא כל הזמן אהב לבלות, להיפגש עם חברים ולצחוק. ביום התאונה הוא חזר מתל אביב אחרי שבילה עם חבר והיה בדרך לגורילה בר בבת ים, פאב שהיה כמו בית בשבילו. פיני תמיד היה מוקף בחברים, היה לו כישרון לחבר בין אנשים שאין להם שום קשר, היינו מדברים שעות על כל נושא שבעולם, הוא בדיוק התחיל לבנות עסק למכירת חלפים שממש הצליח".
2 צפייה בגלריה
החבר שקד ופיני, בסלפי אחרון
החבר שקד ופיני, בסלפי אחרון
החבר שקד ופיני, בסלפי אחרון
(צילום פרטי)
ברגע ששמעו על התאונה הגיעו חבריו של בן משה לבית החולים, בניהם גם עומר יצחקי, שגילה בדרך הקשה ביותר כיצד חברו הטוב איבד את חייו.
"צפינו במצלמות האבטחה של אחד העסקים וראינו את התאונה, פיני הקריב את חייו כדי לא לפגוע באחרים, שני אנשים חצו את הכביש וכדי לא לפגוע בהם הוא שבר שמאלה והתנגש בעץ. הסרטון הזה פשוט ממחיש מי זה פיני, אדם שכולו נתינה, שיכולת להתקשר אליו בכל שעה והוא מיד היה מגיע לעזור לך.
"היה לו קסם שסחף אחריו את כולם, אף אחד לא יכל לעמוד לידו בלי לצחוק, הוא מעולם לא אמר מילה רעה על אף אחד. הוא היה אגדה כבר בחייו ואחרי שהבנתי כיצד התרחשה התאונה אני מבין שהוא היה אגדה גם במותו, זאת המהות שלו, להעניק מעצמו לאחרים".
הוא חשב על הסכנות שברכיבה על אופנוע?
"כולם מודעים לסיכונים, אבל פיני לא היה נהג לא זהיר, הוא לא היה מאילו שהיו מרימים גלגל או עושים שטויות, טיפה גז והוא היה מיד מחייך, הוא תמיד הקפיד לרכב בזהירות. אנשים שומעים אופנוע וחושבים כל מיני דברים אבל הסרטון מוכיח מעל לכל ספק, פיני הקריב את חייו עבור הולכי הרגל, הוא נהרג כדי לקדש חיים של אדם אחר וכל מי שזכה להכיר אותו מבין שזה כל כך מתאים לו".
לכל העדכונים - חדשות חולון