תושב השרון ורעייתו הגיעו לפני כשנה לסוכנות למכירת רכבים מוכרת בעיר חולון. בני הזוג מסרו לסוכנות רכב מרצדס יוקרתי שהיה ברשותם ושוויו היה מוערך בכמאה אלף שקל והוסיפו עוד 120 אלף שקל על מנת לקבל רכב יוקרתי אחר.
1 צפייה בגלריה
נהג מרצדס מכונית יוקרה - תמונה מותאמת פייסבוק
נהג מרצדס מכונית יוקרה - תמונה מותאמת פייסבוק
המחשה
(צילום: shutterstock)
על פי כתב התביעה שהגישו השניים נגד הסוכנות, במעמד הרכישה התחייב נציג הסוכנות שהרכב במצב מעולה ללא כל רקע של תאונות משמעותיות.
קראו גם >>
לאחר קבלת הרכב התגלה כי קיימת בעיה עם העברת הבעלות וכי הבעלים הקודם של הרכב נמצא בסכסוך עם הסוכנות ועל מנת לנקום בה נהג להחליף מידי פעם את קוד האיתורן של הרכב וכתוצאה מכך בני הזוג ננעלו מחוץ לרכבם ונאלצו להתנייד במוניות.
רק חמישה חודשים אחרי הרכישה הצליחו בני הזוג לקבל העברת בעלות מסודרת ולאחר כשנה החליטו שוב להחליף רכב.
הפעם הם בחרו בסוכנות אחרת בחולון, זאת לאחר הניסיון המר שלהם בפעם הקודמת, אך לטענתם, השרות הגרוע שקיבלו בסוכנות הראשונה המשיך לרדוף אותם.
בני הזוג ביקשו לבצע טרייד אין בין הרכב שבבעלות לבין רכב חדש עליו נדרשו להוסיף כ-50 אלף שקל, אך בבדיקה של הרכב במרכז סליקה הם נדהמו לגלות כי הרכב עבר תאונה קשה ולמעשה הוכרז "טוטאל לוס", המשמעות היא שהרכב היה במצב של אובדן מוחלט ועל כן שווה הרבה פחות ממה שנמסר להם.
בני הזוג שבו לסוכנות הראשונה שלטענתם התנערה מהמקרה ועל כן החליטו להגיש נגדה תביעה בדרישה לפצות אותם במאה אלף שקל על מנת שיוכלו לרכוש את הרכב אותו הם מבקשים.
לעדכונים נוספים - חדשות חולון