האובך מתחיל להתפזר, המעלות יורדות בהדרגה ושרב "לפני פסח" שלכלך לנו את החלונות והרצפה אחרי שכבר ניקינו אותה, נשבר. אבל לפני שתספיקו "להתגעגע" בקרוב מגיע עוד אחד. מה מחכה לנו בחול המועד ובערב ליל הסדר בחולון?
2 צפייה בגלריה
מהפך במזג האוויר
מהפך במזג האוויר
מהפך במזג האוויר
(צילום המחשה: canva)

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי, היום (שישי 19/04) יהיה מעונן חלקית עד בהיר. האובך והאבק שליוו אותנו ביומיים האחרונים יעלמו בהדרגה, הטמפרטורות ירדו ויהיו רגילות לעונת האביב: 19-22 בחולון. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית.
שבת (20/04) תהיה גם היא בהירה עד מעוננת חלקית, תחול עליה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. בחולון הטמפרטורות ינועו בין 15°-22°.

קראו גם:

ראשון (21/04) ימשיך להיות מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה קלה בטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ, אבל בחולון הן יישארו 16°-22°.

2 צפייה בגלריה
ליל הסדר פסח ארוחת חג
ליל הסדר פסח ארוחת חג
מה יהיה מזג האוויר בחולון בליל הסדר?
(צילום המחשה: shutterstock)

מה מחכה לנו בערב ליל הסדר? התחזית של יום שני (22/04) בהירה אבל מבשרת על התחממות במידה ניכרת בהרים ובפנים הארץ. אצלנו, במישור החוף, הרוחות יתחילו להתחזק. המעלות בחולון: 14°-22°.
לפי התשקיף, ביום החג (שלישי) וגם בימי חול המועד מגיע שוב מהפך במזג האוויר והתחממות משמעותית, המעלות יזנקו ויחצו את קו ה-32 (יתכן שאף יותר): שלישי 16°-26°, רביעי 20°-31°, חמישי 23°-32°.
אם תכננתם טיולים, כדאי שתצטיידו בכובע וקרם הגנה.