תושבת חולון פנתה לעורך דין בבקשה למכור את דירתו של אביה המנוח ונפלה קורבן להונאה, ומתברר, שלא רק היא. באחרונה, פסק נגדו בית המשפט המחוזי בלוד תשע שנות מאסר בגין ריבוי עבירות של גניבה בידי מורשה חתימה.
1 צפייה בגלריה
הותקפה ונפצעה
הותקפה ונפצעה
הותקפה ונפצעה
(צילום המחשה: shutterstock)
עורך הדין ייצג באותן שנים את רשות המיסים בתיקים שונים של הוצאה לפועל וככונס נכסים, ובמסגרת טיפול בעיזבונו של אביה הותירה לו הבת את מלאכת מכירת הדירה. מתוך סכום מכירת הדירה שמר עורך הדין בנאמנות 390 אלף שקל, אך בניגוד לנקבע בחוק, לא העביר אותם לבתו של המנוח.
לימים עורך הדין הואשם במספר מקרים נוספים והורשע כי ניצל את עבודתו על מנת לגנוב למעלה מ-15 מיליון שקל בתיקים שונים בהם טיפל, על פי פסק הדין המקרה בחולון לא היה חד פעמי.
קראו גם >>>
עורך הדין ביצע מעשה דומה בדירה שמכר באילת, אז שמר לעצמו ערבות על סך 106 אלף שקל אותם החזיק בנאמנות ונמנע להעביר ליורשיו של המנוח. בנוסף, הוא גם הורשע בעבירות מס המוערכים במיליוני שקלים.
בגין מעשיו הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז - לוד, במהלך המשפט התעקש עורך הדין לייצג את עצמו אך הורשע בגין ריבוי עבירות של גניבה בידי מורשה וריבוי עבירות של מרמה.
השופטת דנה מרשק מרום פסקה לו 9 שנות מאסר בפועל, 12 חודשי מאסר על תנאי, פיצוי של 258 אלף שקל לבתו של המנוח מחולון וקנסות נוספים לאנשים מהם גנב.
לכל העדכונים - חדשות חולון