תושב חולון שרכב על קורקינט חשמלי ברחבי העיר הרגיש לפתע צריבה חזקה בעיניו. היה זה אדם שהתיז לכיוונו גז מדמיע, במטרה לגרום לו אובדן עשתונות ואז לגנוב את הקורקינט שעליו רכב.
נראה שלא מדובר באירוע חריג, אלא בשיטת גנבה שהפכה להיות נפוצה יותר ויותר. בערב יום הכיפורים האחרון הותקף שי אדלר ברחוב יוספטל בעיר בצורה דומה, וגם אז נגנב ממנו הקורקינט שעליו רכב.
2 צפייה בגלריה
קורקינט חשמלי
קורקינט חשמלי
קורקינט חשמלי
(צילום המחשה: shutterstock)
במקרה הנוכחי, הסיפור הסתיים אחרת. מאחר והצעיר שהותקף לא התבלבל, והמשיך לאחוז בחוזקה בכלי הרכב הדו גלגלי שלו. הוא הצליח להעיף את מיכל הגז מידו של התוקף, שניסה להימלט מהמקום. הצעיר הצליח לתפוס אותו, אך כאשר הגנב התנצל בפניו, ואמר שביצע את המעשה מאחר והוא תחת השפעת סמים, הסכים הצעיר לשחררו. אך דיווח על האירוע למשטרה.
בכך לא הסתיים הסיפור. מספר ימים לאחר מכן הבחינה ניידת משטרה באדם רוכב על קורקינט חשמלי בנתיבי איילון. השוטרים מיהרו לעצור אותו מחשש שיפגע ע"י רכבים, ואז התברר שמדובר ב"גנב המתנצל" שמבוקש לחקירה.

2 צפייה בגלריה
קורקינט חשמלי
קורקינט חשמלי
קורקינט חשמלי
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

מפרוטוקולי בית המשפט עולה כי ימים ספורים לאחר שהצעיר מחולון שכמעט הפך קורבן לשוד קורקינט, נעתר להתנצלות שלו ושלח את האיש לדרכו, הוא ביצע גניבה נוספת, שהפעם הסתיימה בהצלחה.
בזמן שהאיש נהג בכלי הרכב הגנוב הוא ביצע עבירת תנועה, שגרמה לתאונה מורכבת שבה נפצעו אנשים. הפעם התנצלויות לא עזרו. האיש נעצר, והמשטרה ממשיכה לחקור את הפרשה.