איך הגיעה תמונה של הזמר המפורסם עידן רייכל, שצולם בבית החולים וולפסון בחולון, ללב שכונה בחאן יונס? אחד החיילים המופתעים שלח את התמונה לרייכל, והתשובה מפתיעה.
1 צפייה בגלריה
התמונה של עידן רייכל התגלתה בחאן יונס
התמונה של עידן רייכל התגלתה בחאן יונס
התמונה של עידן רייכל התגלתה בחאן יונס
(צילום מסך)

התמונה התגלתה במהלך סיור וחיפוש אמצעי לחימה בשכונת חאן יונס אשר בלב רצועת עזה. מילואמניק בשם הראל בדק את אחד הארונות, ונתקל בצילום עם פנים מוכרות. לאחר שהביט היטב, הוא זיהה את האדם שבמרכז התמונה - הזמר עידן רייכל.
בבחינה עמוקה, מסתבר שרייכל, אחד הזמרים המפורסמים בארץ, ומאז שהחלה מלחמת 'חרבות ברזל' עוסק בדומה לאמנים רבים בהסברה ישראלית, ביקור מפונים ופצועים והעלאת מורל החיילים, מופיע בתמונה במהלך ביקור בבית החולים וולפסון בחולון.

קראו גם:

התמונה סיקרנה את המילואימניק, הוא הצליח להשיג את מספר הטלפון רייכל, וכתב לו הודעת ווטסאפ בזו הלשון:
"בוקר טוב עידן, שמי הראל ואני כרגע חייל במילואים בחאן יונס", תוך שהוא שולח לו את התמנהו שמצא, והוסיף: "באחד הבתים שכבשנו מצאנו בארון (במטרה לחפש אמל"ח) תמונה שלך. חשבתי שאולי זה יכול לעניין אותך".
בתמונה אי אפשר להבחין במראה הישן של רייכל, עם הראסטות המפורסמות, עומד לצד מיטת חולה, ולצד שני אנשים נוספים – באחת ממחלקות הטראומה של בית החולים וולפסון. התמונה מתוארכת לשנת 2010. שלוש שנים לאחר מכן - באפריל 2013, רייכל נפרד מתסרוקת הראסטות שהייתה מזוהה איתו במהלך הקריירה.
כעבור מספר דקות, רייכל ענה על ההודעה ונזכר בנסיבות בהן צולמה, צפו:


איזה עולם משוגע", כתב רייכל בסטורי שלו, שיתף את התמונה ברשת החברתית, וכך הסביר את פשר התמונה שהגיעה מוולפסון עד עזה:
"בשנת 2010 אני הולך לבקר ילדים בוולפסון בבית חולים, פתאום עוצר אותי איזה מישהו פלסטיני". אותו פלסטיני אמר לו בזמנו: "'תשמע אני מעריץ של המוזיקה שלך, אני מכיר את הפרויקט ובכלל. אחרי 14 שנים אחרי זה – מוצאים את התמונה הזאת שהוא לקח, מישהו מהמשפחה שלו, אצלו בבית בחאן יונס. לך תדע מי האיש הזה ומה הוא עשה. עולם משוגע".
מוולפסון מוסיפים כי, "בתמונה מופיעה היחידה לטיפול נמרץ ילדים בוולפסון. ב-2010 ד״ר רחלי שיאון, מנהלת טיפול נמרץ ילדים כיום הייתה בהתמחות בטיפול נמרץ ילדים. בתמונה מופיע ד"ר עותמאן, שעשה עם ד״ר שיאון התמחות טיפול נמרץ ילדים משכם. ד״ר שיאון כתבה לנו שעידן רייכל תמך רבות בפרויקט הצל ליבו של ילד ולכן ביקר ביחידה וסביר שהתמונה נמצאה בבית של אחד מהילדים שטופלו אצלנו ביחידה, מעזה".