מחפשים פעילות לילדים בשבת? לא חייבים להתרחק מהבית. "מיינט חולון" בדק עבורכם, ואלה האטרקציות הכי שוות בחולון שפתוחות גם בסוף השבוע.
4 צפייה בגלריה
לא נגנבו פרטי לקוחות. מוזיאון הילדים
לא נגנבו פרטי לקוחות. מוזיאון הילדים
מוזיאון הילדים בחולון. גם בשבת
(צילום: קובי קואנקס)
מוזיאון הילדים
מוזיאון הילדים בחולון מציע בשבתות סיורים מודרכים תרבותיים המותאמים לילדים, ביניהם "דיאלוג עם הזמן", סיור עם מדריך מבוגר המציג לילדים פריטים וסיפורים מהעבר, "דיאלוג בחשכה" סיור עם מדריכים כבדי ראיה הממחישים לילדים כיצד מתנהלים בעולם שבו לא ניתן לראות ו"הביטלס- מסע הקסם המסתורי" מסע בעקבות הלהקה האייקונית. משך הפעילות כשעתיים, ניתן לרכוש כרטיס במקום או ליהנות מהטבות הניתנות לוועדי עובדים ואתרי הנחות.
כתובת: רחוב מפרץ שלמה 66, חולון
4 צפייה בגלריה
(הגן היפני | צילום: עיריית חולון)
הגן היפני
הגן היפני הוא נווה מדבר קסום ויפיפה לאורך שדרות ירושלים. לפני כשנה הוא נפתח לאחר שיפוץ מקיף במקום נעשו עבודות חשמל הכוללות מעבר לתאורת לד, עבודות שחזור הפגודה המרכזית, עבודות עץ והרכבת דק ושחזור אלמנטים אדריכליים ייחודיים כגון פרגולות וספסלי אבן ועץ. בגן צמחים מיוחדים, אלמנטים ייחודיים וכמובן בריכת נוי מרהיבה, על כן אין פלא כי מדובר באחד מהמוקדים האהובים על צלמי חתונות ובר מצוות, וכמובן גם על ילדים שמוקסמים מפינת הטבע הקסומה בלב העיר.
הכניסה בחינם. שדרות ירושלים 39, חולון
4 צפייה בגלריה
(היכל הקרח חולון | צילום: קובי קואנקס)
היכל הקרח
אם מתחשק לכם לברוח מהחום למקום מרענן וקריר, אתם מוזמנים לפעילות ספורטיבית בטמפרטורה מושלמת. מי שמרגיש מספיק בטוח יכול גם להצטרף לקורסים במקום, בהם ניתן ללמוד החלקה מקצועית, ואולי אפילו להצטרף לנבחרת ההוקי. היכל הקרח בפארק פרס עובד מ-10:00בבוקר עד 22:00 בלילה. ניתן להשיג כרטיסים מוזלים באמצעות ארגוני עובדים והטבות של חברות האשראי.
כתובת: רחוב מפרץ שלמה, חולון
4 צפייה בגלריה
(ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס)
ספארק המים ימית 2000
אם עדיין לא ניסיתם את המגלשות החדשות של פארק המים הגדול בגוש דן זו ההזדמנות שלכם! ספארק המים "ימית 2000" פותח השבוע את שעריו לכבוד עונת הקיץ. במקום מחכות לכם 6 מגלשות מאתגרות בגובה 15 מטר. בנוסף, תוכלו ליהנות מבריכות למבוגרים, לילדים, מוצלות ושפע של מתקנים לצד ספא ומתקני בילוי. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים דרך האתר וליהנות מהטבה מיוחדת לתושבי העיר חולון.
כתובת: מפרץ שלמה 66, חולון
לעדכונים - חדשות חולון