הותר לפרסום: הרופא החשוד בביצוע עבירות מין במטופלות הוא פרופסור אריה לוין מנהל מחלקת גסטרואנטרולוגיה ותזונה לילדים בבית החולים וולפסון.
2 צפייה בגלריה
פרופסור אריה לוין בהארכת המעצר
פרופסור אריה לוין בהארכת המעצר
פרופסור אריה לוין בהארכת המעצר
(צילום: מוטי קמחי)
תחילת הפרשה בדיווח של אחת ממטופלותיו לממונה על הטרדות מיניות בבית החולים וולפסון כי פרופסור לוין ביצע בה, לדבריה, מעשה מגונה כשהייתה קטינה, ונתונה תחת טיפולו.
קראו גם:
בעקבות המידע החלו שוטרי מרחב איילון בחקירה מעמיקה, במסגרתה נחשפו קורבנות נוספות שעל פי החשד הותקפו על ידי הרופא. ביניהן גם נשים שחששו להתלונן, אך קיבלו חיזוק לאחר התלונה הראשונה.
2 צפייה בגלריה
פרופסור אריה לוין
פרופסור אריה לוין
פרופסור אריה לוין
(צילום: המרכז הרפואי וולפסון)
יש לציין כי מדובר ברופא בכיר בעל שם עולמי שמרצה בארץ ובחו"ל. במשטרה מקווים כי פרסום שמו ופרטיו יסייעו במציאת קורבנות נוספות.
החשוד הובא היום (שני) לדיון בבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה. בתום דיון בבית המשפט ובהתאם לממצאי החקירה, מעצרו הוארך עד תאריך 7.10.21.
מבית החולים וולפסון נמסר: "מאז נודע דבר המעצר - אנחנו מזועזעים מהחשדות החמורים ובטוחים שתתקיים חקירה מקיפה וממצה. כמובן נסייע לה ככל שנוכל. יש לציין כי בית החולים לא הכיר את החשדות עד היום. התלונות הועברו ע"י הממונה על הטרדות מיניות בביה"ח שע"פ חוק מדווחת ישירות ובלעדית לגורמי האכיפה. בעקבות פנייתה נפתחה החקירה. בית החולים מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מינית בפרט וכל התנהגות שאינה עומדת בסטנדרט האתי בכלל".