אירוע מפחיד התרחש אתמול בערב (ראשון) בשדרות קוגל. פיצוץ שנגרם בצינור מים גרם להצפה גדולה, ואפילו לבולען שרכב נתקע בתוכו. מה גרם לכל הצרה הזו, ומדוע חלק מתושבי חולון עדיין סובלים הבוקר (שני) מבעיות בזרם המים?
1 צפייה בגלריה
הרכב ששקע בבולען בחולון
הרכב ששקע בבולען בחולון
הרכב ששקע בבולען בחולון
(צילום: כבאות והצלה חולון)

"זה היה רגע מפחיד, המכונית פשוט נתקעה בפנים ולא יכלה לצאת", כך מספרים עדי ראייה לאירוע שהתרחש אתמול בשדרת קוגל. הצפה גדולה, בולען שנפער, רכב שנתקע בתוכו ועומסי תנועה עצומים שנוצרו במרכז חולון. הסיבה לכל זה הייתה פיצוץ בצינור מים.
צפו בתיעוד מהמקום שבו נראה רכב שתקוע בבולען שנפער בכביש כתוצאה מהפיצוץ:

עיריית חולון מיהרה לפרסם הודעה כי עקב פיצוץ בצינור מים ראשי באזור כיכר הלוחמים (כיכר קוגל), ביציאה מהעיר, נוצרה במקום זרימת מים משמעותית. האזור נסגר לתנועה לכיוון צפון על ידי המשטרה. עוד נמסר כי "כתוצאה מכך מורגשים שיבושים באספקה ובלחץ המים במקומות שונים ברחבי חולון. ברגעים אלה תאגיד מי שקמה וחברת נת"ע נמצאים במקום ומטפלים בסגירת המגופים".

קראו גם:

הבעיה לא נפתרה לחלוטין גם הבוקר (שני). מהגופים הרשמיים נמסר כי בהמשך לפיצוץ המים שהתרחש אתמול בשדרות קוגל, ונפילתה של מכונית לתוך בור, הסתבר כי התפוצץ קו מים חדש שהונח על ידי נת"ע, במסגרת העבודות בתחנת הדלק אשר בשדרות לוי אשכול - וזה מה שגרם להצפה ולנזקים.
כתוצאה מכך, שובשה אספקת המים לשכונות: אגרובנק, תל גיבורים, נאות רחל, גרין ורסקו.
הבוקר הודיע תאגיד המים מי שקמה: "התאגיד מסייע ככל יכולתו בכדי לקצר את זמן הטיפול ולהחזיר את המצב לקדמותו. צפי החזרה – היום (שני 25.3) בצהריים. תושבי חולון היקרים בעקבות פיצוץ מים גדול מאוד בתחנת הדלק פז שבשדרות לוי אשכול ייתכנו בעיות בלחצי המים בעיקר בחלק הצפוני של העיר בשכונות: תל גיבורים, אגרובנק, גרין ונאות רחל. אנו נמצאים במקום ועושים את מירב המאמצים בכדי להחזיר את המצב לקדמותו בהקדם".