עדכון צהריים: צה"ל הודיע כי בתום הערכת מצב הוחלט על הסרת ההגבלות של פיקוד העורף מגוש דן צפונה. ההגבלות על התקהלויות ומקומות עבודה נותרו בתוקף רק באזור קו העימות וברמת הגולן, למעט חלק מיישובי מועצה אזורית עמק הירדן.
דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, הודיע רשמית כי הבוקר (ראשון) לפני השעה 5:00, פתח צה"ל במתקפה נגד יעדים שמהם חיזבאללה התכוון לשגר טילים לעבר מדינת ישראל. בהצהרתו הדגיש כי המתקפה של ארגון הטרור צפויה "בקרוב". בישובי הצפון כבר החלו אזעקות, וגם בחולון נכנסים לכוננות מוגברת.
2 צפייה בגלריה
טילים למרכז
טילים למרכז
נערכים למלחמה
(צילום ארכיון: אבי רוקח)

הנחיות פיקוד העורף ועיריית חולון


ראש עיריית חולון, שי קינן, הוציא הודעה מיוחדת לציבור: "צה״ל פתח הבוקר במתקפת מנע להסרת האיום מצפון אל עבר ישראל. בתום הערכת מצב, הנחיתי על פתיחת המקלטים הציבוריים בעיר ושמירה על שגרה דרוכה. בחודשים האחרונים עסקנו רבות בהיערכות למצב של הסלמה ביטחונית ואנחנו כמובן נעדכן אתכם בכל מידע נדרש. בינתיים יש לשמור על קור רוח ועל הנחיות פיקוד העורף".

קראו גם:


אם התכוונתם לצאת הבוקר אל חופי בת ים שימו לב שבעיר השכנה כבר הודיעו על החלטה לסגור את חופי הים ולא תתאפשר כרגע שהיית מתרחצים בחופים עד הודעה חדשה.

2 צפייה בגלריה
הנחיות פיקוד העורף השתנו
הנחיות פיקוד העורף השתנו
הנחיות פיקוד העורף השתנו
(צילום מסך: אתר פיקוד העורף)

הנחיות פיקוד העורף בחולון השתנו


בעקבות התקיפה היזומה של צה"ל את חיזבאללה השתנו הנחיות פיקוד העורף בגוש דן וצפונה, ועברו למדרג 2 - צהוב.
זמן ההגעה למרחב המוגן: דקה וחצי
פעילויות חינוכיות: ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
התקהלויות ושירותים: בניתן לקיים התכנסויות של עד 30 איש בלבד בשטחים פתוחים, ועד 300 איש במבנים סגורים - המאפשרים הגעה למרחב מוגן בעת הצורך.
פורסם לראשונה: 06:31, 25.08.24