תושב ראשון לציון החליט "להעניש" את בת הזוג שלו ב-15 השנים האחרונות וללמד אותה לקח בכל פעם שלא רצתה לשכב איתו. על פי מצלמות מעקב שהתקינה האישה בביתה התברר כי הוא נהג לגנוב ממנה כסף, איתו היה הולך לנערות ליווי.
1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
"לפני כחצי שנה באה אלי בחורה מראשון לציון וסיפרה לי שיש ברשותה כספת עם כסף מזומן שאמה מעבירה אליה, אך לאחרונה היא חושדת שנעלמים משם כספים. היא אמרה שהחשד שלה הוא שהבת שלה לוקחת משם כסף כדי לקנות לעצמה דברים או שהיא מביאה אותו לחבר שלה", מספר יגאל שרף, בעלי חברת החקירות "סקיי".
כיצד פעלתם?
"התקנו מצלמות בבית וחיכינו לראות מי שם את ידו על הכספת. התברר לנו שמי שפרץ לכספת הוא לא אחר מאשר בן הזוג שלה, תושב העיר גם כן, שמנהל איתה מערכת יחסים ב-15 השנים האחרונות. מתברר שהוא ידע את הקוד ומספר פעמים שהוא פתח את הכספת, לקח משם מספר שטרות וסגר".
לטענת שרף, הסיבה לכך הצליחה להשאיר גם אותם פעורי פה. "הצגנו בפניו הוכחות וסיפרנו לו שאנחנו יודעים שהוא גנב כסף והוא נדרש להשיב אותו. כשהוא אמר שאין לו יכולת כי הכסף כבר בוזבז רצינו לדעת על מה.
"אחרי כמה דקות הוא הסכים לספר שבשנה האחרונה הוא לא היה מסופק, מכיוון שהיא סירבה לקיים איתו יחסי מין לעיתים קרובות. בכל פעם שזה קרה הוא לקח כסף מהכספת - ושילם אותו לנערות ליווי תמורת מין. כמובן שהמערכת הזוגית ביניהם הסתיימה מיד, והוא עדיין נדרש להשיב את כל הכסף שהוציא על מין בתשלום".