מזירת הפשע לרחבת הריקודים: סיפור האהבה של ליהי גבריאלוב (22) ואלכס פסטוביץ' (32) מחולון התחיל כשמבטיהם נפגשו בזירת פשע אלימה סמוך למועדון תל-אביבי. השבוע, לאחר שלוש שנים וחצי של זוגיות, הם הפכו לבעל ואישה.
1 צפייה בגלריה
ליהי ואלכס
ליהי ואלכס
ליהי ואלכס
(צילום: יוסי קלאוס)
קראו עוד:
השניים הכירו כאשר הגיעו לטפל בקטטה במועדון בת"א. אלכס הגיע כלוחם יס"מ מתחנת "שרת" במרחב יפתח של משטרת ישראל, ואילו ליהי הגיעה כחובשת באמבולנס של מגן דוד אדום.
על רגע המפגש, בנסיבות יוצאות הדופן, סיפרה הכלה ליהי: "בערב פורים הוזנקתי לרחוב סמוך למועדון בתל אביב לטפל בפצוע הדקירה שנפצע באורח בינוני בקטטה. כשהכנסנו את הפצוע לאמבולנס, שמתי לב לאחד השוטרים שמסתכל עלי בביישנות. למחרת, אבטחתי רפואית מסיבת פורים גדולה ופגשתי את אותו שוטר בשנית ודיברנו מעט".
לאחר המפגש השני, אלכס חיפש את ליהי בפייסבוק והציע לה חברות: "בפועל חיפשתי אותה בפייסבוק במטרה לקבל פרטים על השתלמות חובשים שהייתי צריך לעשות במד"א במסגרת התפקיד במשטרה", סיפר, "אבל מיד כשראיתי את ליהי מנהלת את צוות מד"א בטיפול בפצוע במועדון, הבנתי שהיא מאוד מיוחדת והתפעלתי ממנה. במשך כחודש דיברנו וקבענו שאת ההשתלמויות במד"א נעשה יחד באמבולנס. במשך ארבעה ימים נפגשנו כל יום והבנו שאנחנו רוצים להיות אחד עם השני ולהכיר יותר לעומק".
מאז, כאמור, פרץ הקשר את גבולות הרשת החברתית והאמבולנס והגיע עד לחופה – שהפכה את השניים לחתן וכלה.
על מעמד החתונה המרגשת, סיפרו ליהי ואלכס: "זה מוזר שהכל התחיל בקטטה שאליה הוזעקנו, זה המקום האחרון שחשבנו שאפשר למצוא בו זוגיות. אבל מתברר שגם ממשהו רע כמו קטטה יכול לצאת משהו טוב כמו החתונה שלנו. הפצוע היה צריך להיות אורח הכבוד, הכל בזכותו".
 כל העדכונים - חדשות חולון