המשטרה הביאה הבוקר (חמישי) ארבעה עצורים לאולם המעצרים בתל אביב, בחשד למעורבות בפעילות פלילית שהם קיימו במתחם הקרוואנים הנטוש שבדרך המכבים בראשון לציון (בשכונת 'רמת אליהו' בצומת הרחובות בן צבי פינת יאנוש קורצ'ק). זאת בעקבות חיפוש שבוצע בקראוון שבו שהו. במקום ובסביבתו נמצאו אקדח עם כדורים וכמויות גולות של סמים מסוג דוסה אקסטזי, בולי LSD וקריסטל.
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו גם:
זאת לא הפעם הראשונה שהמתחם הנטוש משמש כר לפעילות פלילית. רק לפני חצי שנה תפסה המשטרה במקום מכונה לייצור כדורי אקסטזי, ולצידה שקית שהכילה מעל לק"ג כדורים מוכנים להפצה ועשרות אלפי שקלים במזומן.
הארבעה שהובאו הבוקר לבית המשפט להארכת מעצרם טענו שעצם הימצאותם במקום, לא בהכרח משייכת אותם לנשק ולסמים. שופט המעצרים עלאא מסארווה קיבל את הטענה באופן חלקי והורה על הארכת מעצרם של שניים מהעצורים ושחרורם של שניים אחרים למעצר בית. זאת על אף מחאת המשטרה על השחרורים.
המשטרה ביקשה את עיכוב שחרורם של השניים בכדי שתוכל לערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי, אך השופט דחה את הבקשה תוך כדי מתיחת ביקורת על המשטרה. "בפני מקרה מיוחד, שכן לא היה בידי היחידה החוקרת להציג מענה מספק לשאלה האם קיימות ראיות נוספות מעבר לנוכחות המקרית או הלא מקרית במקום של השניים שמשוחררים למעצר בית", אמר השופט.
על פי החלטת השופט, הוארך מעצרם של תושבי בת ים בן 26 וחולון בן 24 בארבעה ימים, ותושבי ראשון לציון בן 22 ולוד בן 25, שוחררו למעצר בית של שישה ימים.
כל העדכונים - חדשות חולון