בעקבות החלטת הממשלה לסגור את אולמות האירועים, תושבי חולון העתיקו את השמחות שלהם אל הפארקים ואל מרפסות מאולתרות, וזאת כמובן על פי כל ההנחיות וההתאמות הנדרשות.
1 צפייה בגלריה
חוגגים בפארק
חוגגים בפארק
חוגגים לעידם בפארק
(צילום: אמיר צור, הפקות צילום)
משפחת אקוניס מחולון תכננה אירוע חגיגי וטיול משפחתי לארצות הברית לכבוד בר המצווה של בן הזקונים, עידן. תחילה חשב אב המשפחה, אסי אקוניס, לדחות את האירוע לחורף, אך כשהגל השני הגיע הוא מצא פתרון יצירתי יותר: "הבנו שחייבים לאלתר וכרגע גם שבת חתן אי־אפשר לערוך. עידן קצת התאכזב אבל לא היתה ברירה. ארגנו חגיגה משפחתית במתחם גני הסיפור, הזמנו קייטרינג לברכות ואחר כך חגגנו במסעדה. רק בני המשפחה הקרובה הוזמנו אבל הייתי חייב לשמח את עידן אז הפתענו אותו עם הזמר, החזן והמנחה החולוני אסף שפר, שעשה לנו אירוע מדהים".
וכך זה נראה בפארק החולוני:
גם עבור שפר מדובר באירוע יוצא דופן, במשך שנים הוא רגיל להופיע על במות אך בחודשים האחרונים הוא לא מהסס להפעיל את הרמקולים בלב הפארקים של חולון: "זהו טרנד חשד שנוצר עקב המצב ואני חייב לומר שלמרות שזה שונה יש בזה משהו מיוחד. אתה נמצא בשטח ציבורי, השכנים יוצאים מהחלונות, קשישים עומדים מרחוק ונהנים מהמוזיקה. זאת נוסטלגיה משודרגת".
האם באירועים כאלה החוגגים מצליחים לשמור על ההנחיות?
"בוודאי. כולם משפחה ומאוד נזהרים לשמור מרחק ולחבוש מסכות. היו מקרים שהמשטרה הוזמנה, בדרך כלל הם רק מוודאים שהכל על פי ההנחיות, מברכים בברכת מזל טוב והולכים".
גם הפעיל החברתי אלון שחק חגג את יום חתונתו בדרך מקורית והתחתן עם בחירת ליבו, דפנה ארזי, בחצר מועדון הצעירים "ג'סיקה" שבשכונת ג'סי כהן: "כבר ביטלנו אולם גדול וסגרנו במקומו אולם קטן ל־50 איש, אבל כשגם זה נסגר התבאסנו מאוד. עשינו ברורים מול העירייה וכשביקשנו את עזרתה של מנהלת מחלקת צעירים, ליאן עוזרי, היא מיד סייעה לנו. היתה לנו חתונה מרגשת, אמא שלי עיצבה הכל ובסוף תרמנו את החופה למרכז כדי שעוד זוגות צעירים יוכלו לחגוג".