חשד לאירוע מפחיד במלתחות הקאנטרי בחולון: המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאונס של ילד בן 9 במלתחות הקאנטרי, הסמוך למרכז הרישוי בחולון.
1 צפייה בגלריה
שבירת השגרה משפיעה על הבית
שבירת השגרה משפיעה על הבית
חשד למקרה חמור
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
לדברי האם, שהעלתה פוסט שהתפרסם בעמוד הפייסבוק של "פורום תושבי חולון", האם שלחה את בנה לראשונה להתקלח לבד, ולאחר כ-10 דקות ראתה את בנה יוצא עם גבר זר, בשנות ה-50 או ה-60 לחייו, מהמלתחות. כששאלה את בנה מה קרה, השיב לה "אמא, תהיי בשקט".
האם עוד מספרת כי כששאלה את בנה מה קרה במקלחות הוא סיפר לה שהגבר נכנס איתו למקלחת, סתם את פיו ואמר לו שאם ידבר - זה יהיה "מאוד לא טוב". האם כתבה כי "מכאב של אמא ושמירה על הפרטיות מכאן לא אמשיך לפרט, אבל בטוחה שאתם מדמיינים את תרחיש האימה", האם הוסיפה כי שיתפה את הדברים כדי למנוע את המקרה הבא.
על פי עדות האם המקרה החמור ביום רביעי שעבר (15/7) ותלונה הוגשה למשטרה ביום שישי (17/7).
עם זאת, עקב גילו הצעיר של הקורבן המשטרה לא יכולה לחקור אותו אלא בעזרת חוקר ילדים של משרד העבודה והרווחה, אך כיוון שבימים אלו העובדים הסוציאליים שובתים נאלצה המשטרה להגיש בקשה חריגה על מנת לבצע את החקירה. למרות שמדובר באירוע רגיש במיוחד הבקשה לא אושרה ועד כה לא נשלח עו"ס שיסייע בחקירת הילד.
בימים אלו המשטרה עוסקת בגביית עדויות בלבד, החשוד זומן לחקירה אך כיוון שאין לו עבר פלילי הוא מכחיש את המעשים הוא שוחרר לביתו.
במשטרה ממשיכים לחקור את המקרה.