תושב חולון, בן 53, אשר הגיע לתדלק את רכבו בתחנת הדלק היובל ברחוב משה דיין בחולון, התבקש ע"י נהג אחר שהגיע להתקדם למשאבה הקדמית על מנת שהוא יוכל לתדלק מאחוריו. האיש סירב, ובתגובה החליט בעל הרכב השני להעמיד את רכבו לתדלוק בצורה שחסמה את הרכב השני, ונעמד מולו. עד כאן, נראה היה שמדובר באירוע לא נעים, אך לא חריג בתחנת דלק ישראלית. אלא שמכאן הדברים התפתחו לכיוון אלים במיוחד.
1 צפייה בגלריה
מימין: החסימה, הפגיעה והקטטה בתחנת הדלק
מימין: החסימה, הפגיעה והקטטה בתחנת הדלק
מימין: החסימה, הפגיעה והקטטה בתחנת הדלק
(מתוך מצלמות האבטחה)
קראו גם:
בעל הרכב השני חסם את הראשון, נעמד מול רכבו ואז החל בעל הרכב שסירב בתחילה להזיז את רכבו, בנסיעה, ופגע ברגליו של הנהג השני שחסם אותו.
לדברי הנהג הפוגע בחקירתו, הוא בטעות העביר להילוך D לנסיעה קדימה, במקום R לנסיעה לאחור, וכי לא היתה לו כוונה לפגוע בנהג השני.
כאשר הנהג החל לנסוע, איבד הנהג החוסם את העשתונות, וכפי שרואים בסרטון, הוא החל מכה בחוזקה ברכבו של הנהג שפגע בו. אז פרצה בין השניים קטטה, במהלכה הכה הנהג הפוגע את הנהג החוסם באגרופים ששברו לו את ארובת העין.
גם לאחר שעובדי התחנה ונהגים אחרים הפרידו בין הצדדים, ביקש הנהג הפוגע לעזוב, אך הנהג שהותקף ניסה למנוע ממנו לעשות כן בטרם תגיע המשטרה אותה הזעיק למקום. אז המשיכה הקטטה לפרק ב', במהלכה שוב השתמש הנהג הפוגע באגרופים ובעיטות נגד הנהג החוסם.
בזכות סרטוני אבטחה, שעותק מהם הגיעו לידי 'מיינט חולון', הצליחה המשטרה להגיש כתב אישום מבוסס ראייתית כנגד הנהג התוקף והדורס, יחד עם בקשה להשאירו במעצר בית מוחלט עד לתום ההליכים נגדו.
לעדכונים נוספים - חדשות חולון