ביום שני השביתה הסתדרות המורים את הלימודים לשעה בגן 'סמדר' בחולון והם נפתחו בשעה תשע בבוקר. ההחלטה התקבלה לאחר שלטענת הגננת בגן, ההורים נקטו נגדה אלימות. לטענתה, במהלך השבועות האחרונים, מספר הורים הביאו את ילדיהם לגן לא בשעות הקבלה המותרות. כאשר הגננת העירה להם על כך, הם החלו לצעוק עליה מול כל הילדים.
1 צפייה בגלריה
(איומים וצעקות | המחשה: שאטרסטוק)
אותם הורים, לדבריה, התפרצו לשטחי הגן מספר פעמים וצעקו על הגננת. כאשר באחד הימים, אב של אחד התלמידים בגן אף משך בחוזקה את דלת הגן וניסה להיכנס בכוח, כל המקרים התרחשו לעיני הילדים ששמעו את הצעקות, פחדו מאוד ואף החלו לבכות.
"מדובר במקרה חמור ביותר, זאת סיטואציה לא נעימה עבור הצוות והילדים", אומרת הגננת בהתייחסות ראשונה ל'מיינט חולון', "מדובר באמא שכבר היתה בעבר בשיחת בירור בעירייה לאחר שתקפה את מנהלת הגן באלימות מילולית. אני מצפה מעיריית חולון ומהמעסיק שלי, משרד החינוך, שידאגו שיום העבודה שלי ושל כל הצוות יעבור בשלום ובתחושת ביטחון בסיסית. הילדים תופסים את המציאות בגן כמציאות בעולם כולו וכאשר הם נחשפים לאלימות, אין שום סיבה שהם לא יאמצו אלימות כנוהג. חבל שאותם הורים לא חושבים פעמיים על ההשלכות של התנהגותם".
יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון: "הדבר הזה בלתי נתפס. הורים מפעילים אלימות כלפי הגננות שלנו. מגדפים אותן, נכנסים לשטחי הגן ואפילו מרימים ידיים. אף אדם לא יכול לעבוד כשהוא מותקף מילולית או פיזית".
מעיריית חולון נמסר: "עיריית חולון מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מילולית או פיזית. המקרה הגיע לידיעת הסתדרות המורים שהנחתה לשבות".
פורסם לראשונה: 08:39, 27.02.20