יו"ר הנהגת ההורים העירונית בחולון, בת אל בן דוד, מארגנת גם השנה סלי מזון עבור משפחות נזקקות לכבוד חג הפסח, כאשר לצידה הפעם כוכב חיזוק: המפיק המוזיקלי החולוני, עדי לאון, המוכר בין היתר מהשתתפותו כשופט בתוכנית "אייל גולן קורא לך".
1 צפייה בגלריה
בן דויד ולאון. כולם מתגייסים
בן דויד ולאון. כולם מתגייסים
בן דויד ולאון. כולם מתגייסים
(צילום: פרטי)
"בת אל ומלי אשתי חברות טובות וכששמעתי על הפעילות המרגשת שלה עבור הורי העיר, תלמידיה ונזקקיה, אמרתי לה שאני מאוד רוצה לעזור וביקשתי לדעת איך אפשר לסייע", אומר לאון. "אני יודע שכשיש אדם מוכר אנשים יותר באים להתנדב ותורמים ואם אני יכול אני תמיד שמח לעזור. אנחנו אורזים את מוצרי המזון במתנ"ס ועושים את זה באהבה גדולה, כי בימים אלו יש כמות עצומה של משפחות שלא יכולות לקנות מזון ולחגוג כמו שצריך, ולכן כל פעילות היא מבורכת".
קראו גם:
בן דויד מספרת שרבים מתגייסים, "מנהלי בתי הספר, יו"ר ועדי הורים ותלמידים התגייסו למבצע באהבה. הם הפתיעו אותנו עם כמות הנתינה שהם מציעים גם בימים מאתגרים אלו, אך לצערי הקורונה הכפילה את מספר המשפחות שפנו אלינו. בשנה שעברה הכנו מאה סלים והשנה יש לנו 200 ועדיין יש רשימה ארוכה של משפחות שטרם הכנו להן סלים. מתנ"ס לזרוס של רשת קהילה ופנאי פינה לנו חלל לאיסוף וסידור ואנחנו קוראים לציבור לבוא לתרום".
ניתן לתרום מוצרים במתנ"ס לזרוס בשכונת ג'סי כהן או שווי של מוצרים באמצעות אפליקציית ביט, לטלפון 054-2165660.
לעדכונים - חדשות חולון