חשבתם שהסגר נגמר ותוכלו לנסוע לעבודה ברכבת? כדאי שתחשבו שנית. נכון לעכשיו, הרכבות לא חוזרות לתחנות בת ים הקוממיות, חולון וולפסון וצומת חולון. כרגע רק תחנת יוספטל תיתן מענה לכל תושבי האזור.
1 צפייה בגלריה
תחנת הקוממיות בבת ים. אין צפיפות ברציפים
תחנת הקוממיות בבת ים. אין צפיפות ברציפים
תחנת הקוממיות בבת ים. תישאר סגורה
(צילום: קובי קואנקס)
בתחילת הסגר האחרון הופסקה תנועת הרכבות האזוריות. ברכבת ישראל הבטיחו לנצל את הזמן לקידום עבודות תשתית ופיתוח. עם סיום הסגר, אתמול בערב (9/2) הודיעה רכבת ישראל כי תחדש את פעילות הרכבות היום (10/2) כמתוכנן אך נראה כי נוסעי חולון ובת ים יאלצו להמשיך ולהמתין.
קראו גם:
על פי ההודעה, תנועת הרכבת לא תחודש בתחנות בת ים קוממיות, חולון וולפסון וצומת חולון שתישארנה סגורות לשירות עד להודעה חדשה, ועצירות הרכבות בתחנות אלה יבוטלו לטובת המשך קידום פרויקט חישמול הקו לאשקלון. רק תחנת בת ים יוספטל תיפתח לשירות כמתוכנן.
ברכבת ישראל הסבירו כי ההחלטה התקבלה על מנת שהנוסעים בקו זה יוכלו כבר בסוף הרבעון השלישי השנה ליהנות משירות רכבות חשמליות, מהירות ומתקדמות. עוד ציינו כי בימי העבודות יתגבר משרד התחבורה את קווי התחבורה הציבורית באזור, והתנצלו על אי הנוחות הזמנית.
אך הנוסעים שהמתינו זמן רב לחזרת הרכבת וזקוקים לשירותיה, לא קיבלו את הבשורה בהבנה.
בעמותת "תחבורה בדרך שלנו" דורשים מרכבת ישראל להפיץ לוח זמנים קבוע ומעודכן ופרסמו הודעה נזעמת: "מחר מתחדשת כלל תנועת הרכבות, אבל ברגע האחרון נראה שהוחלט להשאיר חלק מהתחנות סגורות...טוב לראות שהרכבת חוזרת לשגרה, אבל את הנוסעים שעולים בשלוש התחנות הללו זה בטח לא מעניין. ובעיקר, מה שחסרה לנו, הנוסעים זו קצת ודאות לגבי הפתיחות והסגירות המתוכננות של הרכבת. רכבת ישראל חייבת לפרסם, כמו בכל מדינה מתוקנת אחרת, לו״ז סגירות מתוכננות, עם התראה גדולה מראש וכמובן, לעמוד בלו״ז שפורסם".