לא להאמין: החשוד בביצוע מעשים מגונים ליד בית ספר יסודי והפרת מעצר בית שוב נתפס, הפעם מטריד נשים ומחזיק סמים. האם גם הפעם בית המשפט ישחרר אותו למעצר בית?
1 צפייה בגלריה
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
תחילתו של המקרה ביום שני שעבר, כאשר המשטרה עצרה תושב חולון (57) בחשד כי ביצע מעשים מגונים בגינת השבילים, לעיני ילדים והורים. עוד באותו היום הוא שוחרר למעצר בית אך היום שוב נצפה בגינה.
הורים לילדים מבית הספר היסודי בן צבי הסמוך ומתחם גנים שנמצא ליד הגינה הביעו חשש רב כי האיש ממשיך להסתובב באזור, ולאחר שהצליחו לתעד אותו האיש נעצר בגין הפרת מעצר בית. למרות זאת, בית המשפט החליט לשחרר אותו למעצר בית פעם נוספת.
אתמול הוא שוב נצפה בחוץ, ואף חמור מכך, תושב שדיווח עליו למוקד 100 סיפר כי הוא מטריד מינית נשים בעת שהן מבצעות פעילות ספורטיבית לבדן בסמוך למרכז מסחרי בעיר.
החשוד נעצר על ידי שוטר תנועה של מרחב איילון שהבחין בו בשעה שניסה להימלט מהמקום עם אופניים חשמליים. השוטר שתפס אותו מצא ברשותו חומר החשוד כסם מסוג קנאביס ובבדיקה שבוצעה נמצאה אינדיקציה כי גם נהג בהשפעת סמים.
היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו של החשוד וזאת בהתאם לממצאי החקירה וממצאיה. נקווה כי לא ימצא עצמו שוב במעצר בית, שנראה שהוא מפרש כהזמנה לבצע פשעים נוספים.
לעדכונים - חדשות חולון