שוטרי מרחב איילון הוזעקו לדירה בחולון, שם נמצא אדם מבוגר שעל פי החשד הותקף על ידי בנו בן ה־35 במהלך ויכוח. אנשי מד"א העניקו טיפול רפואי לאיש והוא פונה במצב קל לבית החולים, בזמן שכוחות המשטרה החלו לסרוק את השטח בחיפוש אחר הבן. רק כשהאיש הגיע לבית החולים התגלה כי מצבו קשה משחשבו, והוא הורדם והונשם ואף הועבר לבית חולים איכילוב בשל דימום פנימי בראשו.
1 צפייה בגלריה
המיזם ינסה למנוע את הנפילה הבאה
המיזם ינסה למנוע את הנפילה הבאה
תקף את אביו
(צילום המחשה: shutterstock)
עדים בשטח סיפרו למשטרה כי האב ובנו הלכו יחד לבית הכנסת, ובעודם בדרך התפתח ביניהם ויכוח סוער על רקע צו הגנה נגד הבן שהוציאה אמו.
קראו גם:
במהלך הלילה אותר החשוד כשהוא מתחבא במחסן ליד דירתו. כשהבחין בשוטרים החל להמציא שלל תירוצים, וכאשר השוטרים ביצעו עליו חיפוש טען כי הוא חש כאב עז במפשעה והצהיר כי יתבע אותם בגין הטרדה מינית.
לבסוף החליטו השוטרים לפנות גם אותו לטיפול רפואי, שאחריו האיש נעצר בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש והפרת הוראה חוקית.
בהארכת המעצר טען החשוד כי אביו הוא זה שדחף אותו וכי הוא נחבל כאשר מעד לאחור ונפל. עוד הסביר כי הסיבה שנמלט מהמקום היא כדי להרגיע את אביו, כיוון שעוברי אורח שסייעו לו טענו שנוכחותו מסעירה את האב.
השופט האריך את מעצרו למשך שבוע, אך בהארכת המעצר השנייה התגלה כי האב עדיין מונשם ומורדם ואי־אפשר לקבל ממנו עדות, וכי יש לבצע עוד חקירה, ועל כן בית המשפט החליט להאריך את המעצר בשבוע נוסף.
לעדכונים - חדשות חולון