בימי הקורונה יותר ויותר תושבים נעזרים בדואר על מנת להזמין דברים, רוב החנויות סגורות וגם אלו שפתוחות מציעות משלוחים על מנת למנוע התקהלות אך נראה כי דווקא בסניפי הדואר נאלצים התושבים להצטופף יחדיו.
1 צפייה בגלריה
תורים ארוכים בקניון חולון
תורים ארוכים בקניון חולון
תורים ארוכים בקניון חולון
(צילום: רגינה קאשי רודנשטיין)
קראו גם >>
בחודש האחרון תושבים רבים מדווחים על תורים ארוכים במיוחד וזמני המתנה חריגים שיכולים להגיע לשעה וחצי.
בשכונת ג'סי כהן נאבקים להשאיר את סניף הדואר השכונתי ברחוב התנאים פתוח, ברחוב ההסתדרות עובדים רק 4 שעות ביום ובסניף בקניון חולון אנשים היו לוקחים מספר ויוצאים לסיבוב בין החנויות.
בסניף בקניון חולון התור מתארך לאורך כל קומת החניות "זה פשוט פסיכי, לאסוף חבילת דואר שורף לי יום שלם" סיפרה תושבת העיר, נויה כהן שביקר בסניף בקניון חולון, "את מזמינה כדי לא להיכנס לחנויות ובסוף מוצאת את עצמך באמצע הקניון עם עוד מלא אנשים, עמדו לידי אימהות עם תינוקות ומלא אנשים עצבניים. הכי מכעיס זה שגוררים אותך לסניף בשביל כל שטויות, מה הבעיה להכניס זוג עגילים לתיבת דואר? אין לזה משקל. חברה שלי קיבלה פתק להגיע לסניף בשביל דף של מדבקות לרכב. הרי הדוורים ממילא מחלקים דואר, אז למה לא להעביר חבילות קלות לתאים? בימים באלו הייתי מצפה שיתחשבו".
במספר מקרים נאלצה המשטרה להתערב ולפקח על התור לסניף הדואר ברחוב ההסתדרות שככל הנראה עובד רק 4 שעות ביום, בניגוד למה שנכתב באתר דואר ישראל, "היו מצבים שהחלטתי לוותר על חבילה, לא שווה לחטוף קורונה בשביל כבל ב 4 דולר", מספר מבקר בסניף, "המצב כל כך מתסכל שהרבה פעמים היו שם עימותים שבקלות היו הופכים לקטטה, עומדים בשיא החום, כל אחד חרד למקום שלו, זה לא נראה כמו סניף דואר זה נראה כמו חלוקת תלושים בתקופת הצנע".
תגובת דואר ישראל:
"שירותי הדואר ניתנים בתקופה מאתגרת זו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובכללן הגבלת מספר השוהים  בו זמנית בכל יחידה בהתאם לגודלה.
"אנו עושים כמיטב יכולתנו למתן שירותי מיטבי חרף המגבלות ומציעים ללקוחות המגיעים לסניפי הדואר להזמין תור מראש, באתר האינטרנט או באפליקציה ובכך לצמצם את משך ההמתנה לקבלת שירות.
"החל מהיום הורחבו שעות פעילות סניפי הדואר עד השעה 16 וכן יפעלו גם בימי שישי עד השעה 12".