תושב חולון שקנה לאחרונה קטנוע חדש, טוען ששכנו גרם לו נזק בכוונה וזאת בשל תחושת קנאה בכלי הרכב החדש והנוצץ שלו. כעת הוא דורש מבית המשפט שיחייב את השכן לפצותו על הנזק.
1 צפייה בגלריה
צו הרחקה מהשכן
צו הרחקה מהשכן
סכסוך שכנים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
יחסי שכנים הם תמיד עסק רגיש, אך יש מקרים שבהם המצב סבוך במיוחד. זאת גילה לאחרונה תושב שכונת רמז בחולון ששמח לגלות ששכנו צבע בלבן את הגדר המפרידה ביניהם, אך התמלא חימה כשהתברר שהצבע הלבן הגיע גם לקטנוע החדש שלו.
קראו גם:
עפ"י כתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום בתל אביב הוא ראה בחצר השכן מיכלי צבע גדולים, ומיהר להתקשר לשכנו שאישר שהוא אכן צבע את הגדר בעצמו, ואף התגאה בתוצאות. כאשר סיפר לו כי בזמן העבודה צבע גם את כלי הרכב שלו, השכן הודה שאכן הזדרז על מנת שהצבע לא יתייבש, וקיים סיכוי סביר כי הוא אשם בנזק.
בעל הקטנוע מיהר למוסך לתקן את הצבע וכשהגיש לשכנו קבלה הוא בחר, לטענתו, להתעלם ממנו בטענה כי הדבר קרה כיוון שהוא החנה את הקטנוע על המדרכה, במקום שאסור על פי חוק.
כעת תובע בעל הקטנוע 680 שקל בגין נזקי הצבע ועוד 1,000 שקל בגין יום עבודה שהפסיד כיוון שלטענתו הטיפול בקטנוע ארך זמן רב והיה בהול מחשש שהצבע יתייבש, והנזק יהיה תמידי.
בנוסף, טען האיש כי הוא מאמין שאת הנזק גרם לו שכנו במזיד, ראשית כיוון שהוא לא אוהב שמחנים מול ביתו ושנית כי הוא "תמיד הביט בקטנוע החדש במבטי קנאה ויחל בליבו כי גם הוא יהיה במצב פיזי תקין לרכב על כלי רכב דו גלגלי".
לעדכונים - חדשות חולון