מאות אלפי קשישים ואוכלוסיות בסיכון נקראים בימים אלה להתייצב בקופות החולים ומתחמי החיסונים הייעודים על מנת לקבל את החיסון הנכסף למחלת הקורונה. לפי נהלי משרד הבריאות, ובדגש על כך שמדובר באוכלוסיות בסיכון, הם מנסים להימנע מהתקהלות, אך תושבים שהגיעו להתחסן בוולפסון טוענים למצב בלתי אפשרי.
1 צפייה בגלריה
צפיפות בחיסונים בוולפסון
צפיפות בחיסונים בוולפסון
צפיפות בחיסונים בוולפסון
(צילום: פרטי)
"סיפרתי לרופא המשפחה שלי שאני לוקח את הורי להתחסן, והוא המליץ לי לבדוק את המקום כי יש שם הרבה לחץ", סיפר תושב חולון שביקר במקום אתמול (שני) בערב. "קפצתי כדי לראות במו עיניי והייתי בשוק. ראשית, החיסונים נעשים במקום חנוק ולא מאוורר, שנית, יש שם לחץ מטורף, תור בלי כיסאות ישיבה וצפיפות, זה אומר שעשרות קשישים פשוט עומדים על הרגליים זה לצד זה לפחות חצי שעה בהמתנה לתור".
התושב סיפר כי החליט לבטל את התור של הוריו אך הביע חשש כבד על בריאותם של המתחסנים: "בזמן ההמתנה לחיסון אפשר בקלות להידבק שם, זה פשוט נורא. אנשים באים כדי לשמור על בריאות ועלולים לשלם ביוקר".
מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה: "מתחם החיסונים בוולפסון ממוקם במחלקה מרווחת בקומה ראשונה ומתנהל, כדברי ראש חטיבת המרכזים הרפואיים של משרד הבריאות - באופן מופתי. עד כה חוסנו אצלנו יותר מ- 4,000 אנשים ואנו גאים כי אנו מובילים במסגרת מבצע לאומי ושמחים לשרת את האוכלוסייה ואת עובדינו בשירות שהוא קריטי ומציל חיים. החיסונים ניתנים מתוך תחושת מחויבות עמוקה לקהילה ואנו קוראים לכלל הציבור - בואו להתחסן!".