הנושא המדובר ביותר בעולם העברייני היום הוא על כמה באמת עומד החוזה לכאורה לחיסולו של העבריין שלום דומרני. מדובר בסכומים המורכבים ממספרים בהיקף חסר תקדים, המתרוצצים בימים אלה בין גורמי עולם הפשע. "מה שעלה לפרק את בני שלמה, זה כסף קטן לעומת מה שמוכנים עכשיו לשלם בשביל להוריד את שלום", אומר גורם עברייני בדרום.
2 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: גדי קבלו)
ההערכות מדברות על סכום של 7 מיליוני שקלים שישולמו לחוליה שתממש את החוזה. זה כסף קטן לארגוני פשיעה מוכרים, וכסף קטן מאוד למשפחות הפשע מהמגזר הבדואי, אשר ניתקו לאחרונה קשר עם דומרני שמסומן גם מצידם כאויב, וכמי שהנוכחות שלו מפריעה להם בהשתלטות המוחלטת על הדרום.
גם דומרני יודע זאת היטב, ומודע לסכנה הגדולה שמרחפת מעל לראשו, וזאת גם אחת הסיבות שהוא חזר לאחרונה לדירת הגג שלו באשקלון, מהבית בו התגורר בשדרות לאחר שחרורו מהכלא.
"זאת שאלה של זמן, והבדואים לא עושים יותר חשבון לשלום. אין ארגון פשע בישראל של היום שלא מסתמך על משפחות הפשע מהמגזר הערבי, שהם קבלני הביצוע לחיסולים בארץ. במסגרת נסיונות ה'סולחה' עם הבדואים, הוצעו להם סכומים של עשרות מיליונים, אך הם דחו את כל ההצעות האלה. בין באר שבע לאשדוד הם השולטים, ומאז שבני שלמה חוסל, הם במבצע של ניקוי השטח מעבריינים יהודים", מסביר הגורם העברייני המעורב בפרטים.

קראו גם:

החיסול המטלטל האחרון שהתרחש הוא חיסולו ביום שישי האחרון ברמלה, של העבריין הערבי עלי ג'רושי. האירוע הזה רק הדגיש את העובדה שאף עבריין, בכיר ומסוכן ככל שיהיה – לא חסין. והמסר עבר והידהד בעולם הפשע.

חברת אבטחה "צבאית"


שלום דומרני מודע היטב לפרס שעל ראשו. הוא מסתגר בביתו רוב הזמן וממעט ביציאות ממנו, וגם אז, הוא לא מלווה על ידי עבריינים המקורבים אליו ונאמנים לו, אלא בפמליית מאבטחים של חברות אבטחה שהן סוג של מיליציה צבאית.
"לדומרני אין סיכוי", העריך השבוע גורם עברייני מהמגזר הערבי. "המכרז לחיסולו כמו של אחרים הוא פתוח, וגם אם יש חוליה שעובדת על תוכנית פעולה כזאת, היא לא בהכרח תהיה בשליחות של מישהו, אבל כשהם ירצו לגבות את התשלום, הם ידעו למי לגשת שישלם להם בעין יפה".
ודומרני המסתגר לא לבד. העבריין המסוכן משה רובין מבאר שבע, המזוהה עם בן עירו ניבי זגורי, השתחרר גם הוא מהכלא לא מכבר, וגם הוא ממעט בהופעות ציבוריות. זאת עצם היותו "מבודד" בימים אלה, וללא חבריו החזקים בסצינת הפשע והמשפיעים כדוגמת ניבי ואחיו חגי זגורי הכלואים. אך המצב הזה עומד להשתנות עם שחרורו הממשמש ובא של חגי.
גם העבריין אייל נגר מאשדוד, מי שהיה איש אמונו הקרוב ביותר של בני שלמה שחוסל, כמעט ולא נצפה, ואויביו מציקים לו בשלל פיצוצי מטענים ורימונים לכיוון מקורביו או עסקים שמזוהים איתו. לדברי מקורבים לנגר, הוא מחכה עוד חודשיים לשחרורו הצפוי של העבריין דניאל מלסה המכונה 'פומבה', שיחד עם העבריין דין בן פורת שעל שחרורו פורסם בלעדית ב-mynet. על פי הלך הרוחות, השלושה האלה עוד לא באו חשבון עם מי שחיסל להם את הבוס, על אף השמועות שהחיסול של ג'רושי קשור לכך.
יותר מכל, השלושה רוצים להחזיר את ההרתעה ואת השליטה שלהם בשטח בחזרה. שניים מהם מבוצרים גם הם, כאשר חוץ מנגר כאמור, גם בן פורת מאז שחרורו בחשאי מהכלא לפני שבועיים תחת אבטחה משטרתית, הועבר לדירת מסתור של מקורביו במרכז הארץ, ומשם עבר להסתתר בדירת מסתור בישוב לא יהודי בצפון.