הסטנדאפיסטית האהובה, הדר לוי, הופיעה בעיר וכמו שנהוג במופע סטנדאפ היא הריצה צחוקים על הקהל, היא רק לא ידעה מי האישה שיושבת בשורה הראשונה, ומשתפת איתה פעולה ברוח ספורטיבית יוצאת דופן.
2 צפייה בגלריה
לוי וזכריה. סיימו בחיבוק
לוי וזכריה. סיימו בחיבוק
לוי וזכריה. סיימו בחיבוק
(צילום: מתוך הפייסבוק)

"הדרך היחידה להופיע כיום מבחינתי היא להתנתק. לספר על גירודים באוזן. בוטוקס. וקניות בקניון. זאת ההופעה. אחרת אני לא אצליח להופיע", הסבירה הסטנדאפיסטית, הדר לוי, את היכולת שלה לעלות על במות בתקופה הקשה שעוברת המדינה.
בשבוע האחרון היא הופיעה בפני עובדות עיריית ראשון לציון, במסגרת אירועי יום האישה. בקהל הייתה גם אורין גנץ ובעלה צביקה, שבתם, עדן זכריה ז"ל, נרצחה בשבי החמאס. לוי התחילה לדבר עם הקהל, בין היתר עם אורין. היא הסתלבטה על השם שלה, על המקצוע שלה כחשבת שכר ועוד. רק כשהמופע הסתיים ניגשה אליה מישהו מאחורי הקלעים ואמר לה: 'את יודעת מי זו אורין כן?' ולוי כלל לא ידעה.

קראו גם:

"השתתקתי לרצפה", היא סיפרה אחר כך. "הכול התחיל לרעוד בגוף. כעסתי. איך לא אמרו לי שהיא פה. שהיא יושבת בשורה הראשונה. שעה שלמה של הופעה פטפטתי איתה. בלי לדעת. איזו בושה".

2 צפייה בגלריה
אורין עם תמונת בתה עדן זכריה ז"ל
אורין עם תמונת בתה עדן זכריה ז"ל
אורין עם תמונת בתה עדן זכריה ז"ל
(צילום: עוז מועלם)

לוי דרשה מיד לפגוש אותה. וזה נגמר בחיבוק חזק, בבכי ולבסוף גם בחיוך וצילום משותף.
לוי הקדישה למקרה פוסט מיוחד, שבסופו גם כתבה: "חשבתי שאולי זה מזל גם בשבילה. שלרגע, לשעה אחת היא הייתה רק אורין. חשבת שכר מראשון לציון. סתם אישה בהופעת סטנדאפ. אולי גם לה היה רגע אחד של חוסר תודעה בתוך ים התודעה המבהילה שאנחנו חווים".