תקווה גדעון והדוגמן רון לוי נדרשו לקפוץ ממטוס בצניחה חופשית לראשונה בחייהם.
תשאלו למה.
השניים נבחרו לפרזנטורים החדשים למותג השעונים הקשוח בעולם SHOCK-G, וקמפיין האקסטרים שבכיכובם תוכנן בהשראת סרט האקשן "מר וגברת סמית'".
2 צפייה בגלריה
תקוה גדעון ורון לוי
תקוה גדעון ורון לוי
תקוה גדעון ורון לוי
( צילום: רון שושן)
קראו גם:
צניחה חופשית ממטוס בלייב מתבצעת לראשונה בקמפיין אופנה ישראלי, והרעיון שעומד מאחוריו הוא להמחיש שהשעונים עמידים בפני זעזועים וחבטות.
2 צפייה בגלריה
תקוה גדעון ורון לוי
תקוה גדעון ורון לוי
תקוה גדעון ורון לוי בקמפיין לשעוני SHOCK-G
( צילום: רון שושן)
טל בזנוס, מבעלי משרד הפרסום "Solutions ADV" הסביר שלקמפיין נבחרו פרזנטורים שמתאימים באופיים לערכי המותג. "תקוה גדעון נבחרה בשל היותה דמות נשית חזקה ודומיננטית ורון לוי כספורטאי ודוגמן".
צפו:
תקוה גדעון ורון לוי
(צילום: עדן שוחט)
בקמפיין, שכולל צילומי אופנה מושקעים וספורט אקסטרים, הושקעו כמיליון שקלים.