רק לפני יומיים נכנס חבר הכנסת לשעבר ותושב אריאל, אורן חזן, לבית האח הגדול בפעם השנייה וכבר הספיק לשחרר פרט מעניין כאשר חשף באחת משיחות המטבח כי אימו, אביבה, סובלת מ-100 אחוז נכות זמנית לאחר שנפלה בתכנית הריאליטי "זוג מנצח" ושברה את ידה.
2 צפייה בגלריה
(אורן חזן | צילום: יריב כץ)
כאמור, במוצאי שבת, נכנס אורן חזן לקדנציה נוספת בבית האח הגדול לאחר שהשתתף כבר בעונה העשירית של תכנית הריאלטי כדייר זמני למשך כשבוע, אז נקלע לעימות קולני ומתמשך עם הדייר ניר אבישי כהן ששימש כדובר הארגון "שוברים שתיקה".
חזן, שידוע כאדם שאינו חושש להביע את אשר על ליבו, אמנם לא נקלע לסכסוך או עימות כלשהו בינתיים, אך חשף פרט מעניין בנוגע לאימו שהשתתפה אף היא בתכנית ריאליטי, "זוג מנצח", כשציין באחת משיחות המטבח כי בעקבות נפילתה בתכנית אובחנה עם 100 אחוז נכות זמנית.
קראו גם:
אביבה סיפרה היום למיינט פתח תקוה: "אני שלושה ימים בשבוע באשפוזי יום, בטיפולים ועושים הכל כדי להקל עליי. מי שיודע מה זה CRPS (תסמונת כאב אזורי מורכב) מבין את העניין. 100 אחוז נכות זה אובדן כושר עבודה, כי אני לא נוהגת, וכל דבר אני צריכה שיעשו לי ויקחו אותי. לא פשוט".
2 צפייה בגלריה
אביבה חזן
אביבה חזן
אביבה חזן
(צילום: מתוך פייסבוק)
לדבריה של אביבה, היא לא ידעה כי אורן צפוי להיכנס לבית האח הגדול פעם נוספת. "הוא אמר שהוא נוסע לחו"ל וביקש שנעזור לאשתו, זה מה שידענו. הוא ילד גדול, שיודע טוב מאוד מה לעשות, מה לומר ואיך".
מה את חושבת על ההתנהלות שלו עד כה בזמן הקצר שהוא בבית?
"אני חושבת שהוא מראה את אורן האמיתי, את אורן שאנחנו גידלנו, את אורן שאנחנו מכירים. למרות כל מיני פרסומים שהיו שרובם לא היו נכונים ציפו לראות אורן אחר ועכשיו יראו את אורן האמיתי שגידלנו".
מה מאפיין אותו?
"האמת שלו, העזרה והנתינה לזולת. אני נמצאת באשפוזי יום, ואנשים באים ואומרים לי 'כיף לראות את אורן בגישה שהוא נכנס', 'פתאום אני רואה אורן אחר שהוא מדבר', אז זה מה שהוא בא לייצג. את אורן האמיתי וכל הכבוד לו, אני יודעת מה גידלתי".
בקדנציה הקודמת שלו בבית האח הוא נקלע לעימות עם ניר אבישי כהן, את חושבת שגם הפעם הוא יגרר לעימות עם אחד הדיירים?
"בגלל שאני באשפוזי יום, לא יוצא לי לעקוב באופן קבוע אחרי מה שקורה בבית, אבל אני מקווה שלא. בינתיים אני רואה שלכולם טוב אחד עם השני והם די רגועים. הוא יגיד בפנים מה שיש לו אבל בלי ויכוחים ועימותים".
לפי דעתך, איפה יותר מתאים לו: להיות באח הגדול או בכנסת?
"בכנסת כמובן, אתה לא מבין כמה הודעות אנחנו מקבלים מאנשים שאומרים שהוא צריך להיות שם, במיוחד בימים המטורפים האלה. הוא עשה עבודה נפלאה בכנסת".
מה הוא היה יכול לתרום שם במצב הנוכחי?
"את מה שהוא יודע לתרום, בין אם למען ארץ ישראל , עזרה לזולת ונושאים אחרים".
מה ההימור שלך לגבי הזוכה בעונה הזו?
"עוד מוקדם לדעת, עוד לא היו מלחמות שם. אני מקווה שאם אורן ימשיך בהתנהלות שלו ממוצאי שבת ועד היום הוא גם יגיע עד הסוף".
אחרי ההשתתפות שלך ושל יחיאל בשתי תכניות ריאליטי, ואורן חזן בבית האח הגדול - יכול להיות שהפכתם למתחרים של הבוזגלוס?
"לא, אנחנו לא מתחרים בבוזגלו ולא מחקים אותם. אני מקבלת הצעות לתכניות ולא הולכת, כמו שלא רציתי ללכת לזוג מנצח ובסוף נפלתי במשימת העלייה לגמר. זה לא אני, אני לא מחפשת להיות כוכבת ריאליטי ורוצה לחזור ולתפקד כאביבה עם העשייה לנשים וכל מה שעשיתי עד היום , למרות שכרגע זה קצת יותר קשה בגלל היד".
אז לא נראה אתכם בתכנית נוספת?
"נכון להיום לא. קודם כל בגלל היד, לעבוד עם יד אחת זה מאוד קשה. אבל בוא נבריא קודם, נרגיש טוב ונראה מה יהיה. בשביל ללכת לתכנית ריאליטי צריך שתי ידיים".