יחד עם זאת יש עוד כמה טיפים ואלמנטים שונים שחשוב ליישם ולברר, בכדי להנות מטריות מקסימלית ומתועלת תזונתית גבוהה ככל שניתן. ריכזנו עבורכם את עיקרי הדברים, המועילים ביותר שיש.
כמה זמן ניתן לאחסן מגשי פירות במטבחים? שימו לב שמשלוחי אונליין של קינוחי מגשי פירות מציעים אריזות מיוחדות בחלק מהמקרים, וחשוב מאוד שלא לזרוק את האריזות אלא לאחסן בתוכן את הקינוח במקרר. כך למשל יש מגשי פירות שמגיעים עם עטיפה מיוחדת שמטרתה למנוע התחמצנות של הפרי שמגע עם האוויר. באופן כזה תוכלו לשמור מגש פירות טרי בתוך המקרר במשך כיומיים.
כמה זמן לפני נחתכים הפירות? כדי להנות מערכים תזונתיים מקסימליים חשוב מאוד שהפרות יחתכו כמה שיותר בסמוך למועד אספקת המשלוח. אם הזמנתם למשל מגשי פירות, סלסלת פירות או סושי פירות שבוע מראש, הרי שחיתוך הפירות צריך להתבצע ביום המשלוח או יום אחד לפני לכל היותר.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
כמה זמן לפני לבצע את ההזמנה? זה לא משנה אם אתם במלון באחד מהבתי מלון בצפון ועושים משם הזמנה או מהבית, יש חנויות אונליין וספקים המאפשרים להזמין באותו יום, ואפילו עד שלוש-ארבע שעות לפני מועד המשלוח, ויש אחרים שמאפשרים לבצע את ההזמנה זמן רב יותר מראש, בכדי להיערך.
סושי פירות – הוא מכיל אורז או דגים? התשובה היא לא. אולי יש מי שהשאלה תישמע להם מעט מגוחכת, אך מכיוון שקינוח של סושי פירות לא מוכר לכולם, הרי שיש כאלו שעלולים לטעות בשל הקשר אסוציאטיבי ולהניח שסושי פירות הוא מבוסס אצות או דגים. ועוד לגבי סושי פירות, יש כאלו שמעוניינים לדעת האם הסושי חלבי. התשובה תלויה בתפריט של המקום. יש מקומות שהם פרווה ולכן סושי פירות יכיל ממרחים, ריבות או שקדים, כאשר התוספות השונות אינן מבוססות מקור חלבי, ויש מקומות שכן משלבים בסושי פירות קרם שמנת חלבי למשל. ולכן יש לברר את הנקודה הזו אל מול המקום ממנו אתם מזמינים.
קולינריה של פירות על המגש אז בטח אין לכם עכשיו בעיה של הזמנה אישית של מגש פירות שיגיע על אופניים חשמליים אלא זה כבר מסודר ולא יהיה מצב שהזמנתן מגש ולא יהיה בזמן. עם מגשי פירות טריים האירוע שלכם יהיה אירוע קולינרי של ממש. מגוון רחב של מגשי פירות בטעמים שונים, ססגוניים וצבעוניים. תוכלו להזמין עד למקום האירוע מגשי פירות, סושי פירות ושיפודי פירות. קינוחי הפירות מתאימים לכל הגילאים ולכל סוגי האירועים בצורה מושלמת. הקינוחים בריאים וטעימים והם עדיפים על קינוחים עתירי קלוריות ושומנים כמו קינוחי מוס למיניהם ועוגות.
סוגי קינוחי פירות יש מגוון רחב מאוד של קינוחי פירות – מגשי פירות, סושי פירות ושיפודי פירות. תוכלו להגיש את קינוחי הפירות לצד בקבוק יין מבוסס פירות או ליקר פירות. כך למשל עבור מגש של פירות העונה תוכלו להגיש לצידו בקבוק יין רימון או יין שזיפים. האפשרויות הן רבות ומגוונות כיד הדמיון ואין גבול ליצירתיות.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
מגשי פירות העונה פירות העונה הם פירות טריים וזמינים שכל אחד אוהב לאכול, נציין שהרבה מלונות בתל אביב מפרגנים למבקרים שלהם במגשי פירות עם הכניסה לחדר. פירות העונה של החורף או של הקיץ ישולבו בצורה מושלמת על מגשי אירוח ופירות באירוע שלכם. לפירות העונה יש יתרונות בריאותיים רבים כמו נוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים) התורמים להאטת הזדקנות העור, ויתרונות נוספים כמו חיזוק מערכת החיסון. פירות העונה כוללים למשל פירות הדר (בעונת החורף) ופירות כמו תות, מלון ואבטיח בעונת הקיץ.
מגשי פירות טרופיים ואקזוטיים פירות אקזוטיים וטרופיים מאפשרים להרכיב מגשי פירות מיוחדים מאוד ובטח אם אתם יכולים להזמין לחדר המלון שאתם נמצאים בו, רוב המלונות בצפון די מקפידים שיהיה להם את מבחר פירות העונה. כך למשל ניתן לשלב במגשי הפירות פירות מאוד מיוחדים כמו קרמבולה, ליצ'י, פפאיה, פיטאיה, מנגו, קוקוס ועוד. תוכלו לבחור את הפירות האקזוטיים שתרצו שיהיו על המגש, וגם אם יש אורחים שלא אוהבים את כל סוגי הפירות הטרופיים הרי שזה בדיוק היתרון שיש במגשי פירות – הפירות חתוכים ומוגשים בצורה אסתטית וכל אורח יכול לאכול מהפירות שהוא אוהב.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay )
מגשי פירות – המיוחדים מגשי פירות יבשים לצד פירות העונה הם אופציה מאוד מיוחדת המאפשרת לגוון ממש את שולחן הקינוחים. תוכלו להזמין מגש של פירות יבשים משולב פירות העונה. כך למשל לצד שזיפים מיובשים וענבים מיובשים יהיו מונחים ענבים טריים ושזיפים טריים. האפשרויות הן רבות ומגוונות ותמיד תוכלו לגוון ולשמח את האורחים שלכם. המאמר בחסות אתר- חדשות bignews