הגן היפני בחולון
בגן היפני בחולון תוכלו לנשום פנימה אל מעמקי נשמתכם את הזן. זהו מקום קטן המציע למבקריו חוויה לימודית מרתקת. בתוך הגן תמצאו מפל המים, עצי דובדבן כיאה לגן יפני ולרגע ייתכן שאפילו תרגישו שאתם עומדים בגן ביפן עצמה! המקום גורם למבקרים בו להרגיש כאילו הם נמצאים בחו"ל, מוקפים בתרבות היפנית העדינה, לצד שלל הצמחים הייחודיים אשר נשתלו בגן כדי לספק לכם את החוויה המושלמת. אין ספק כי הגן היפהפה הזה יעניק לכם את הלוקשיין המושלם לתמונה הבאה שלכם.
פארק פרס
אם אתם מחפשים לוקשיין של פארק מלא עצים ומדשאות ירוקות, פארק פרס יעניק לכם תמונות נהדרות. הפארק יכול לדמות לוקשיין של יער, רחב ידיים וירוק תוכלו להצטלם לצד הפרחים שפורחים בפארק ועוד. אם אתם רוצים לשנות קצת את האווירה תוכלו להמשיך אל היכל הקרח ולהצטלם כשאתם מחליקים בזירה באלגנטיות של מחליקים מקצועיים.

1 צפייה בגלריה
 לוקשיינים לתמונות מושלמות בחולון
 לוקשיינים לתמונות מושלמות בחולון
לוקשיינים לתמונות מושלמות בחולון
(צילום: pixabay)

מוזאון העיצוב
אם אתם מחפשים לוקשיין מושלם לתמונות כבר מהכניסה למקום, הכניסה אל מוזאון העיצוב בחולון היא בדיוק הלוקיישן שאתם מחפשים. שם תוכלו לצלם תמונות אורבניות מקוריות מול לוקשיין שנראה בעל שיקי מטורף. המבנה המעוגל של המוזאון הזה ייחודי ביותר, הוא מאוד מזכיר את הסגנון האמנותי של מבנים שבדרך כלל ניתן למצוא בעיקר בחו"ל. חוץ מחלל החוץ של המוזאון אל תשכחו להיכנס פנימה ולהתרשם מהתערוכות המוצגות בו. זוהי ההזדמנות שלכם להצטלם בלוקשיין שיעניק לכם תמונה בלתי נשכחת באווירה עיצובית ייחודית ומעניינת.
מסעדת גורדוס
מי שמחפש לוקשיין מגניב במיוחד, מוזמן להגיע אל גורדוס. הקונספט המדליק שלה הוא שילוב מעניין של חו”ל עם חולון, סטייל של דיינר אמריקאי שנותן לכם שואו בסגנון הוליוודי, מקום מדליק שאפשר לבוא ולאכול בו עם החבר'ה ולצלם תמונות מגניבות לגמרי. שם תמצאו פריטים ייחודים שיפיקו לכם תמונות יוצאות מן הכלל. כך למשל תוכלו להצטלם על רקע הבר בסגנון רכב ישן שנראה כאילו נבנה לשם הפקת תמונות לרשתות החברתיות. אל תשכחו אחרי כל הצילומים האלו להזמין משהו מהתפריט ולצלם גם אותו רגע לפני שאתם טורפים אותו!
אגם הסירות
מי שמחפש סגנון של פארק הירקון באזור של חולון מוזמן להגיע אל מתחם "לה פארק" שבו תוכלו להצטלם באחת מסירות הברבורים הצבעוניות והיפות. אלו ללא ספק יהיו תמונות קיץ מטריפות ומשגעות שלא כדאי לכם לפספס. תתמרחו היטב בקרם הגנה, שימו משקפי שמש ותחייכו חיוך גדול!
מקווה ישראל
מי שמחפש מראה כפרי יותר לצילום תמונות בהשראת חווה, שיפקוד את כפר הנוער מקווה ישראל. כאן תוכלו לתת ביטוי אמיתי לאהבה שלכם לטבע. תוכלו לשלוף את מגפי הבוקרים, חולצת המשבצות והג'ינס ולהצטלם על רקע של טרקטורים למשל, לוקשיינים מוצלחים נוספים הם האורווה והלולים. כמובן שתוכלו להצטלם על רקע הטבע השופע במקום ואפילו לערוך פיקניק שיכול להצטלם נהדר בתמונות שלכם. אם כל הטבע והאוויר האלו עשו אתכם רעבים, הצטיידו במגש של פיצה חולון והמשיכו ביום הצילומים.

מוגש מטעם: דומינוס פיצה