גישה מידית למים קרים מרעננים
אחד היתרונות המרכזיים של מתקן מים המחובר לאספקת המים המרכזית הוא קבלת גישה למים קרים ומרעננים. במקום לקנות בקבוקי מים ולחכות עד שיתקררו במקרר, אתם נהנים ממים קרים אשר נגישים עבורכם בכל עת, אם כדי להרוות את צימאונכם, לארח כמות גדולה של אורחים או להתפנק עם משקה קר ומרענן.
הקפדה על שתיה מרובה
הקפדה על שתיית מים חשובה לשמירה על הבריאות. כבר אמרנו שמתקן מים במטבח הביתי מאוד נגיש, וכתוצאה מכך, הוא גם מעודד שתייה מרובה של מים. הזמינות של המים הקרים, לצד הנוחות שבשימוש במתקן, אלו תכונות שמעודדות את בני הבית, ולרבות ילדים, לצרוך כמות גדולה יותר של מים במהלך היום. שתייה מרובה של מים מסייעת למערכת העיכול, מגבירה את רמות האנרגיה, תורמת לתפקוד הקוגניטיבי, למראה העור והשיער ומציעה יתרונות רבים נוספים.

1 צפייה בגלריה
מתקן מים ביתי
מתקן מים ביתי
מתקן מים ביתי
(צילום: freepik)

עיצוב רב תכליתי
בהשוואה לאחסון מספר בקבוקי מים במקרר, או למתקן עצמאי עם כד מים, מתקן מים במטבח נחשב לפתרון חסכוני במקום. ניתן להתקין את מתקן המים בקלות על משטח השיש במטבח, לבחור דגם שתואם לעיצוב החלל ולכמות המקום שעומדת לרשותכם, ליהנות מתכנות מיטביות העונות על העדפות וצרכים שונים, ולזכות לפתרון שתפור למידותיכם.
חסכוני וידידותי לסביבה
השקעה במתקן מים אשר מתחבר לאספקת המים יכולה להוביל לחיסכון בעלויות לטווח הארוך. למרות שהתרגלתם לקניית בקבוקי מים, לאורך זמן זו השקעה יקרה יותר, מה גם שהמון בקבוקים יוצרים המן פסולת פלסטיק שלסביבה קשה לפרק. על ידי מעבר למתקן מים, אתם אומנם מבצעים השקעה ראשונית, אך מבטלים את הצורך בבקבוקים חד פעמיים ומפחיתים כתוצאה מכך את העלויות הכרוכות ברכישת בקבוקי מים, כמו גם את טביעת הרגל הסביבתית. בנוסף, כיום ניתן לרכוש גם מכשירי מים חסכוניים באנרגיה, וליהנות מחיסכון גדול יותר בחשבונות החשמל שלכם.
סינון מתקדם למים נקיים יותר
יתרון נוסף ולא פחות משמעותי בבחירת מתקן מים קרים המחובר ישירות לאספקת המים המרכזית הוא היכולת לשלב מערכות סינון מתקדמות. מערכות אלו מסירות ביעילות זיהומים שונים כמו כלור, חיידקים ומתכות כבדות. הן מסירות אבנית, ריחות וטעמי לוואי ובעיקר, הן מבטיחות שהמים שאתם צורכים יהיו נקיים ובטוחים. על ידי מתקני מים המשלבים מערכות סינון מתקדמות אתם ובני משפחתכם יכולים להיות שקטים ולדעת שאתם שותים מים בריאים ואיכותיים.
שימוש ותחזוקה נוחים
אחזקת מתקן מים במטבח הביתי המחובר לאספקת המים המרכזית אינה דורשת מכם הרבה התעסקות. דגמים רבים מגיעים עם תכונות ידידותיות למשתמשים, כמו למשל מסננים קלים להחלפה או נורות חיווי שמאותתות מתי נדרשת תחזוקה. בנוסף, מתקן המים מתמלא במים מעצמו, מכיוון שהוא מחובר ישירות לאספקת המים הקיימת, כך שאינכם צריכים לרכוש בקבוקי מים כבדים על בסיס קבוע ולהחליף.
אין ספק, שילוב מתקן מים במטבח הביתי מציע יתרונות רבים
הגישה המידית למים קרים ומרעננים, לצד יחסי עלות תועלת משתלמים ועוד שלל יתרונות נוספים, הם שהופכים את מתקן המים לתוספת חשובה והכרחית בכל בית. על ידי בחירה במתקן מים למטבח הביתי שמתחבר לאספקת המים, תוכלו ליהנות מהנוחות והאיכות של מים מטוהרים ומרעננים, לשפר את איכות החיים שלכם, לקדם אורח חיים בריא ואפילו לשמור על הסביבה, לכן זו השקעה שכולם ירוויחו ממנה.


מוגש מטעם: מטריקס טיהור והשבחת מים בע"מ