חולון – עיר שרבים רוצים לגור בה
על פי הנתונים הסטטיסטיים, כל שנה יש עלייה במספר רכישות הדירות בחולון. זה קורה כי אנשים מבינים שמדובר בעיר שהולכת ומתפתחת כל הזמן, שמאוד קרובה לתל אביב ולאזורים נוספים במרכז, ושעדיין מאפשרת לרכוש דירה במחירים הגיוניים (לפחות יחסית למחירים בתל אביב ובאזורים נוספים במרכז). מכיוון שקניית דירה היא עסקה מאוד גדולה אשר יש לה השלכות רבות על העתיד, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין לקניית דירה בחולון, על מנת לעשות את ההחלטות הנכונות ביותר, עם מינימום סיכון של המצב הכלכלי שלכם.
קניית דירה – אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר
רכישת דירה למגורים היא אחת מהעסקאות החשובות ביותר שאדם עושה בחייו, ואחת מהמשמעותיות ביותר מבחינת הנושא הכלכלי. לכן, חשוב מאוד להסתייע בעורך דין מקרקעין, אשר מכיר את התחום על בוריו ויכול לסייע לכם בכל התהליך, החל מבחירת הנכס עצמו, דרך הבנת הסכם המכירה וטיובו על פי האינטרסים שלכם, עבור בבחירת מסלול המימון המתאים ביותר על פי היכולת הכלכלית שלכם ועד שלב הרישום של זכויותיכם ברשויות המדינה השונות. חשוב לזכור: עורך דין נדל"ן הוא לא רק חותמת הגומי שחותמת על הסכמים, אלא הוא מלווה את העסקה החל משלביה המוקדמים ועד מסירת המפתח.
1 צפייה בגלריה
עו"ד יעל בועז
עו"ד יעל בועז
עו"ד יעל בועז
(צילום: יח"צ)
ליווי של עורך דין מקרקעין – לאורך כל הדרך
עורך דין נדל"ן מקצועי ומיומן מלווה אתכם החל מרגע המחשבה על הדירה ועד לסיום התהליך כולו.
  • בחינת הדירה, מצבה והתאמתה לצורכיכם – בדיקת המיקום, דרכי הגישה, הרכוש המשותף ועוד.
  • רישום זכויות – בדיקת זהות המוכר, אופן הרישום של הדירה בלשכת רישום המקרקעין ועוד.
  • הפניה לגורמי מקצוע – עורך דין טוב ידאג להפנות אתכם לאנשי מקצוע טובים לטובת בדיקה של איכות הדירה. בין היתר ידע להפנות אתכם לשמאי מקרקעין, חברת בדק בית, חברה לייעוץ פיננסי לטובת לקיחת משכנתא ועוד.
  • מס רכישה ועלויות אחרות – עורך דין מקרקעין בחולון אשר מלווה אתכם בתהליך רכישת דירה ידע לסייע לכם בכל מה שקשור בתשלומים שיש לבצע, לרבות עמלת תיווך, עלויות יועצים, אגרות רישום ועוד.
  • ניסוח חוזה מכר – כמובן שזוהי הפרוצדורה העיקרית שבגינה זקוקים לשירותיו של עורך דין לקניית דירה בחולון ובכלל. כשאתם רוכשים דירה, חשוב מאוד שעורך דין המתמחה בתחום יעבור על חוזה המכר שנותנים לכם, על מנת להבטיח שאין שם איזה סעיף דרקוני שלא תוכלו לעמוד בו, שיש לכם נקודות יציאה מהחוזה ועוד כהנה וכהנה דברים חשובים.
  • דברים מיוחדים – ישנם מצבים מיוחדים המחייבים את עזרתו של עורך דין נדל"ן, לרבות דירות יד שנייה אשר הוקמו במסגרת פרויקט פינוי-בינוי ומוצעות למכירה, דירות ששופצו במסגרת פרויקט תמ"א 38 ועוד. במקרים כאלה יש חשיבות רבה להכרת מאפייני הדירה המחודשת בהשוואה לזו שהיתה, את טיב העבודה שבוצעה ואלמנטים נוספים שחשוב מאוד לדעת לפני ביצוע רכישה.
אם אתם מחפשים דירה בחולון – ליווי של עורך דין לקניית דירה בחולון יכול לחסוך לעם הרבה מאוד אי הבנות ועוגמות נפש, בגין פרמטרים שלא שמתם אליהם לב במהלך השלבים השונים של ביצוע העסקה. בהצלחה!
הכתבה באדיבות משרד עורכי דין יעל בועז – המתמחה בתחום הנדל"ן ומספק שירותי התייעצות עם עורך דין לפני קניית דירה בחולון וכן ייעוץ וליווי משפטי לאורך כל הדרך.